کد خبر: ۱۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 21
شرکت اپل از سال ۱۹۷۶ در آمریکا فعالیت کرده و از آن سال تا به امروز لوگوی این شرکت دچار تغییرات زیادی شده است.

به گزارش آی تابناک : شرکت اپل یک کمپانی چند ملیتی در حوزه صنایع الکترونیک است که سرویس‌های آنلاین، وسایل الکترونیکی و نرم‌افزارهای رایانه‌ای را طراحی می‌کند، توسعه می‌دهد و می‌فروشد. محصولات سخت‌افزاری این شرکت شامل اسمارت‌فون‌های آیفون، پخش کننده مدیایآیپاد، تبلت‌های آیپد، اپل واچ، اپل تی‌وی و اسپیکرهای خانگی اپل است. این کمپانی محصولات زیادی هم در زمینه نرم‌افزار توسعه داده است که مهمترین آن‌ها سیستم‌های عامل نصب شده روی دستگاه‌های این شرکت است.

اپل در آوریل سال 1976 توسط استیو جابز، استیو وزینکا و رونالد وین تأسیس شد و اولین محصول این شرکت رایانه شخصی وزینکا به نامApple I بود. در سال ژانویه 1977 به نام شرکت کامپیوتری اپل مزین شد و خط تولید آن‌ها با فروش Apple II گسترش یافت. این سال‌ها اپل به عنوان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان تلفن همراه هوشمند به شمار می‌رود و به عنوان یک کمپانی بی‌رقیب به کار خود ادامه می‌دهد.

از سال 1976 تا به حال، لوگوی این شرکت دچار تغییر و تحولات زیادی شده تا به شکل امروز خود برسد. آخرین تغییری که روی لوگوی شرکت اپل انجام شد، در سال 2016 اتفاق افتاد. این تغییرات را می‌توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.

تغییرات لوگوی اپل از سال 1976 +عکس




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار