کد خبر: ۱۷۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 20
با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب در شیوه‌ جدید بازرگانی مدرن، روح مشتری مداری در سازمان دمیده میشود که این سازوکار موجب رضایت مشتریان وفادار و همچنین مشتریان جدید میشود. در این مقاله هشت دلیل پیاده سازی نرم افزار ارتباط با مشتریان در سازمان را مورد بررسی دقیق قرار میدهیم. پس تا پایان همراه ما باشید.
به گزارش آی تابناک : بسیاری از شرکت هایی که از  نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده میکنند، تمامی تمرکز خود را روی بازاریابی و یافتن مشتری های جدید میکنند و اهمیت چندانی به حفظ مشتریان قدیمی خود نمیدهند. اما در شیوه های جدید بازرگانی مدرن،  کارشناسان معتقد هستند که در درجه اول می بایست مشتریان قدیمی را راضی نگه داشت و برای افزایش رضایت آنها کوشید. یکی از کارهایی که شرکت ها و کسب و کارهای مختلف میتوانند با crm انجام دهند این است که بتوانند روی خط مشتری مداری حرکت کنند و با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب بتوانند مشتریان وفادار را از طریق کنترل و مدیریت یکپارچه راضی نگه دارند.

روز به روز شاهد تغییرات زیادی در زمینه های مختلف همچون ابزار و نرم افزارهای مالی و اداری هستیم و این دگرگونی ها به دلیل پیشرفت روزافزون تکنولوژی های روز دنیا می باشد که امکانات و دسترسی های فراوانی را در اختیار ما قرار می دهد. در این راستا نرم افزارهای crm نیز از این فرآیند بروزرسانی و افزایش امکانات مستثنی نبوده است. بنابراین برای بازگویی بیشتر این بروزرسانی در ادامه به بررسی هشت دلیل برای روی آوردن به CRM بر اساس آخرین تحقیقات انجام شده می پردازیم.
 
دلایل پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری - <a href='http://www.itna.ir' target='_blank'>ایتنا</a>

هشت دلیل برای روی آوردن به crm
جذب مشتری و کسب رضایت آنان کلید موفقیت حفظ و افزایش سود کسب و کار می باشد. بنابراین ابزاری همچون نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب، اطلاعات مشتریان را در جهت ایجاد و حفظ روابط ساده تر و موثرتر با مشتری در یک مکان جمع آوری میکند تا شما همیشه بدانید که چگونه نیازهای خود را تامین کنید. همچنین یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ایرانی به عنوان ابزار تجزیه و تحلیل به شما اجازه می دهد تا تماس های کسب و کار را ضبط و حاشیه نویسی کنید و آن ها را به داده های مفید و کاربردی تبدیل کنید. شما فقط با چند کلیک در نرم افزار مدیریت مشتریان crm می توانید درک بیشتری از سودآوری پروژه و کارایی کارکنان داشته باشید.

1- جذابیت خدمات مبتنی بر cloud نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
 CRM مبتنی بر ابر یا Cloud CRM به این معنی است که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب در ابر میزبانی می شوند. نرم افزارهای CRM مبتنی بر Cloud به عنوان یکی از زیرمجموعه های سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری می تواند از طریق اینترنت قابل دسترسی باشد و این باعث می شود که دسترسی هر کاربر به اطلاعات مشابه در هر زمان آسان باشد. همچنین شما و تیم تان می توانید با دسترسی به داده های CRM از طریق تلفن همراه یا رایانه خود اطلاعات مشتری را در مسیر مشاهده کنید. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب با استفاده از قدرت Cloud گزینه کاربردی برای ارائه یک راه حل کامل مدیریت کسب و کار است.

2- رابط کاربری قدرتمند (interface)
امروزه بیش از هر زمان دیگری کاربران نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ایرانی ترجیح می دهند به جای ترکیب دکمه های کیبورد برای انجام کار خود، از صفحه نمایش روبروی خود در لپ تاپ یا تلفن همراه خود در هر زمان و هر مکان استفاده کنند. نیروهای فروش معمولا اولین کسانی هستند که خواستار دسترسی به تلفن همراه هستند. فراهم کردن آنها با برنامه های کاربردی تلفن همراه نه فقط در حد دسترسی به شکل سنتی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب می تواند پیاده سازی موفقیت آمیز  CRM تلفن همراه را به ثمر برساند. 

3- نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای یکپارچگی داده ها
ساخت روابط با کیفیت نسبت به مشتری و به کمک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می تواند شکل اثربخشی در پیوند محکم با هر مشتری داشته باشد. به کمک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب کسب و کارهایی که به دلیل عدم یکپارچگی و دسترسی به اطلاعات مشتریان دچار ضعف فروش هستند به راحتی می توانند خدمات بهتر و هدف محور تر با متمرکز سازی داده های مشتری در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری داشته باشند.

4- تعامل crm با سایر سیستم های کسب و کار
نرم افزارهای CRM می توانند به هماهنگ سازی ارتباطات مشتری در میان واحدهای تجاری کمک کند. داده های فروش، بازاریابی و خدمات مشتری می تواند به کمک نرم افزار مدیریت مشتریان crm همه در یک صفحه قرار بگیرند. چرا که  crm یک سیستم یکپارچه و رکورددار با دیدگاهی مستمر به مشتری و گزارشات مالی برای نقاط قابل لمس در سراسر چرخه زندگی مشتری و منتهی به وجه نقد است.

5- انعطاف پذیری نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری
یکی از عوامل با اهمیت و تاثیر گذار در فرآیند ارتباط با مشتری، درک و کار بهتر با گزینه های موجود نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است. اینکه کاربر بتواند به راحتی تغییراتی در crm نرم افزار ایجاد و بر اساس نیاز کسب و کار خود و همچنین نحوه ارتباط با مشتریان در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب سفارش سازی انجام دهد یک مزیت به حساب می آید.

6- نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و شبکه های اجتماعی
طی چند سال اخیر شبکه های اجتماعی تبدیل به فاکتوری جهت تصمیم گیری بهتر و در نتیجه موفقیت کسب و کار شده است. چرا که بخش زیادی از ارتباط با مشتری توسط همین شبکه های اجتماعی انجام می گیرد. بنابراین طراحان سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری تمام تلاش خود را می کنند در طراحی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب از شبکه های اجتماعی برای ارتباط بهتر فروش و مشتری استفاده کنند. 

7- توانمندسازی ارتباط کارکنان و مشتریان با اپلیکیشن های crm
قدرت یکپارچگی و پویا بودن نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یکی از دلایلی است که خریداران را تشویق به تهیه  crm می کند. استفاده از دستگاه های متحرک و قابل جابجایی crm جهت ارتباط و پشتیبانی کارکنان از مشتریان یک مزیت و الویت کلیدی برای شرکت ها می باشد.

8- بهبود فرآیند crowdsourcing
برای بهبود عملکرد سازمان بررسی رضایت مشتری از طریق نظرسنجی یا ملاقات با مشتری موجب می شود به طور فزاینده ای صدای مشتری الویت فرآیند شرکت قرار گیرد. چرا که درک و توجه به نیاز مشتری در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب موجب تصمیمات بهتر و تاثیرگذار بر مشتری می شود.

مدیریت مشتریان خود را به یک نرم افزار حرفه ای بسپارید
پس از خواندن این مقاله اگر تصمیم به خرید یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان تحت وب دارید، حتما مقاله نحوه  انتخاب بهترین نرم افزار crm را مطالعه کنید. شرکت ها با فرآیندسازی خودکار یکپارچه از طریق نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تحت وب می توانند کلیه انتظارات و خدمات مورد نظر مشتریان خود را ردگیری، انجام و نظرسنجی کنند و مدیریت کاملی روی مشتریان وفادار و همچنین مشتریان جدید داشته باشند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بصورت یکپارچه و تحت وب طراحی میشود و مسئولین فروش شرکت ها می توانند نتایج، آمارها و گزارش های مربوط به مشتریان خود را بصورت آنلاین و لحظه به لحظه از طریق کامپیوتر و یا موبایل خود در هر نقطه جغرافیایی رصد کنند. این مقاله توسط کارشناسان آرین سیستم آماده شده است و شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه مشاوره رایگان نرم افزار crm این شرکت مراجعه کنید.



منبع : ایتنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار