کد خبر: ۱۷۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 20
تصاویر جدیدی منتشر شده است که نشان‌دهنده محافظ نمایشگر سه مدل آیفون ۲۰۱۸ اپل هستند.
به گزارش آی تابناک : شرکت الیکسار به تازگی با انتشار تصاویر جدیدی از مدل‌های آتی گوشی‌های آیفون که قرار است نیمه دوم (ماه سپتامبر) سال جاری ۲۰۱۸ میلادی رونمایی و معرفی شوند، از محافظ نمایشگر این آیفون‌ها خبر داد.

یکی از محافظ‌های نمایشگر مربوط به نمونه آیفون ارزان قیمت و مقرون به‌صرفه با اندازه صفحه نمایش ۶.۱ اینچی است. با توجه به ضخامت بیش‌تر لبه‌های نمایشگرهای ال سی دی (LCD) نسبت به پنل‌های اولد (OLED)، محافظ نمایشگر آیفون ارزان‌قیمت ۶.۱ اینچی که از ال سی دی بهره می‌برد، از لبه‌های ضخیم‌تری بهره می‌برد.

البته تاکنون توسط اپل به صورت رسمی تایید نشده است که کدام یک از این سه مدل احتمالی از نمایشگر ال سی دی بهره می‌برند و کدامیک از اولد استفاده می‌کنند و تاکنون هرچه که در فضای مجازی منتشر شده، بر اساس تحلیل کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی و موبایل بوده است. به همین دلیل به طور قطعی هنوز معلوم و مشخص نشده است که گوشی ارزان قیمت و مقرون به‌صرفه‌ای که اپل قول آن را به کاربران داده بود، دارای نمایشگر ال سی دی و با اندازه ۶.۱ اینچی است یا خیر.

گزارش‌هایی در ماه مه سال جاری میلادی مبنی بر نمایشگرهای اولد بکاررفته در هر سه مدل آیفون‌های ۲۰۱۸ منتشر شد اما اخیرا تحلیلگران با شواهد و مدارکی که در فضای مجازی وجود دارد، می‌گویند که حداقل یکی از این سه مدل از ال سی دی بهره می‌برد تا کاربرانی که نمی‌خواهند پول زیادی را صرف خرید گوشی هوشمند کنند و در عین حال از خدمات و قابلیت‌های گوشی آیفون برخوردار شوند، بتوانند آن را با قیمت پایین‌تری تهیه کنند.

طبق این تصویر، دو گوشی دیگر مجهز به نمایشگرهای بدون حاشیه لبه به لبه هستند که همچون آیفون ۱۰ نشان‌دهنده پنل‌های اولد بکار رفته در آن‌هاست./ایسنا

تصاویر آیفون‌های جدید منتشر شد

تصاویر آیفون‌های جدید منتشر شد





منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار