کد خبر: ۱۷۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 20
به تازگی مایکروسافت اعلام نموده که یک پلتفرم یادگیری ویدیویی به نام Flipgrid را خریداری کرده است. در حال حاضر این پلتفرم توسط ۲۰ میلیون دانش آموز، مدرس و خانواده در ۱۸۰ کشور جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از محبوبترین سرویس‌های یادگیری ویدیویی به شمار می‌رود.

به گزارش آی تابناک : علاوه بر این کمپانی ردموندی قصد دارد که از این پس، سرویس یاد شده را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار دهد. همانطوری که پیش از این استفاده از Office 365 Education رایگان بود.

پلتفرم یادگیری ویدیویی Flipgrid ماموریت دارد تا به تمام دانش آموزان یاد دهد تا تفکر خود را تعریف کنند، صدای خود را به اشتراک بگذارند و به نظر‌های گوناگون دیگران احترام بگذارند.

این شعار نیز به شعار مایکروسافت شبیه است چرا کمپانی ردموندی عقیده دارد باید هر شخص یا هر ارگانی برای بهتر کردن شرایط کره‌ زمین قدرت بخشید.

Eran Megiddo نایب رییس شرکت مایکروسافت درباره خرید این پلتفرم یادگیری می‌گوید:

«ما بسیار خوشحالیم که میبینیم Flipgrid تا به حال توانسته تاثیر شگرفی بر مفهوم یادگیری بگذارد. از این رو قصد داریم اکنون که به خانواده‌ی مایکروسافت اضافه شده‌اند، به آنها کمک کنیم. ما سرسختانه متعهد شده‌ایم که پلتفرم و محصولاتشان را در مایکروسافت، گوگل و اکوسیستم های دیگر گسترش دهیم تا به دانش آموزان و مدرسان تمام دنیا کمک برسانیم.»

مسئولان شرکت ردموندی تاکید کردند که Flipgrid با همین نام و برند به فعالیت خود ادامه خواهد داد. ضمن اینکه تغییراتی در زمینه‌ی تیم کارکنان و توسعه دهندگان این پلتفرم ایجاد نخواهد شد و همچنین فرهنگ تولید محتوا و محصولاتش مثل قبل خواهد ماند.

پیش از این نیز مایکروسافت، سایت لینکدین را خریده بود اما تغییرات در آن ایجاد نکرده و تنها آن را به خانواده‌ی خود اضافه کرده بود. کمپانی ردموندی اعلام کرده از آنجایی که این سرویس قرار است به صورت رایگان عرضه شود، کاربران می‌توانند حق عضویت خود را از سایت این کمپانی دریافت کرده و پس بگیرند.




منبع : NEOWIN 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار