کد خبر: ۱۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 19
جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوشی آیفون اس ای ۲ (iPhone SE 2) هرگز تولید نمی‌شود و روند برنامه‌ریزی برای آن لغو شده است.

به گزارش آی تابناک : قبلا شایع شده بود که گوشی هوشمند آیفون اس ای ۲ در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل که اوایل این ماه برگزار شد، رونمایی می‌شود که البته اینطور نشد. این کمپانی قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد نسل جدید ایفون اس ای را که در سال ۲۰۱۶ معرفی شده بود، به بازار معرفی کند.

اخیرا یکی از تولیدکنندگان معروف قاب‌های محافظ به نام Olixar که قبلا اخبار موثقی را از گوشی‌های هوشمند فاش کرده بود، مدعی شد که آیفون اس ای ۲ با یک طراحی ظاهری شبیه به آیفون X همراه می‌شود. اما جدیدترین گزارش‌هایی که از این منبع خبری منتشر شده، از لغو روند برنامه‌ریزی برای تولید این موبایل هوشمند خبر می‌دهند. Olixar اعلام کرده است که اپل بر تولید آیفون‌های بزرگ‌تر عرضه‌ی آنها تا پایان سال ۲۰۱۸ تمرکز کرده و به همین دلیل نیز نمی‌تواند آیفون اس ای ۲ را در سال جاری به بازارها عرضه کند.

در ماه گذشته، یکی از تولیدکننده‌های لوازم جانبی و رندرهای CAD اعلام کردند که اپل از آیفون اس ای ۲ به عنوان نسل جدید آیفون اس ای رونمایی خواهد کرد. با اینحال نباید فراموش کرد که غول فناوری آمریکایی همیشه در‌باره‌ی این گوشی سکوت کرده بود و هیچ خبری را تایید یا تکذیب نمی‌‌کرد.

گزارش شده بود که Olixar در ماه گذشته، خط تولید رسمی لوازم جانبی آیفون اس ای ۲ را آغاز کرده است. در حال حاضر که تولید این گوشی لغو شده، اولیکسار نیز تولیدات خود را متوقف کرده است. همین مساله نشان می‌دهد که کمپانی اپل با معرفی و عرضه‌ی نسخه‌ی اول آیفون اس ای قصد داشت تمایلات بازار را بررسی کند.

شایعات قبلی مدعی بودند که آیفون اس ای ۲ در اندازه‌ی مشابه با نسل اول خود تولید می‌شود. اما به دلیل حاشیه‌‌های باریک‌تر، صفحه نمایش آن بزرگ‌تر خواهد بود. انتظار می‌رفت که نمایشگر این موبایل همانند آیفون X به ناچ مجهز شود. علاوه بر این، پیش‌بینی می‌شد که برخی مشخصات آن به آیفون ۸ شباهت داشته باشد. برخی گزارش‌ها مدعی بودند که این موبایل با نام آیفون ایکس مینی (iPhone X Mini) معرفی می شود.

نظر شما درباره‌ی لغو تولید آیفون اس ای ۲ چیست؟ آیا با عرضه‌ی آیفون‌های اقتصادی موافقید؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.





منبع : GIZMOCHINA
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار