تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 19
Youtube Music و Youtube Premium با اعلام این سایت به طور رسمی در 17 کشور راه‌اندازی شدند.
به گزارش آی تابناک : با اعلام YouTube دو برنامه انحصاری این شبکه اجتماعی به نام‌های YouTube Premium و YouTube Music در 17 کشور آمریکا، استرالیا، نیوزیلند، مکزیک، کره جنوبی، اتریش، کانادا، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، ایتالیا، نروژ، روسیه، اسپانیا، سوئد و انگلیس به صورت رسمی قابل دسترسی شد. دسترسی به YouTube Music فعالیت خود را به صورت غیر رسمی آغاز کرده بود اما از امروز همه کاربران این کشورها می‌توانند به این برنامه دسترسی داشته باشند.

YouTube Music برنامه جدید شرکت این شرکت است که همه موسیقی‌هایی که در فضای مجازی استریم شده‌اند، از طریق این اپ قابل دسترسی هستند. این بخش که شامل همه آهنگ‌های منتشر شده در فضای مجازی بود، در سایت YouTube موجو بود و از این پس کاربران علاقه‌مند به موسیقی می‌توانند با نصب اپلیکیشن YouTube Music همه این آهنگ‌ها را روی گوشی خود داشته باشند. این برنامه iTunes در اپل عمل می‌کند.

YouTube Premium هم سرویسی از این شبکه اجتماعی است که موسیقی‌های منتشر شده در YouTube را بدون تبلیغات پخش می‌کند. محتوای اصلی این برنامه در همکاری با سازندگان سایت اصلی فراهم می‌شود و استفاده کنندگان از این برنامه می‌توانند موسیقی را از طریق این برنامه به صورت آنلاین و یا آفلاین گوش کنند.




منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار