کد خبر: ۱۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 17
بدون شک یکی از نقاط قوت عناوین سی‌دی پراجکت رد، محتویات زیاد و مراحل فرعی داستان محور بسیار است که اوجش را در The Witcher 3 و گسترش دهنده‌هایش دیده‌ایم. به گفته‌ی طراح مراحل Cyberpunk 2077، قرار است که این رویه با این بازی جدید نیز ادامه پیدا کند.
به گزارش آی تابناک : پاتریک میلز (Patrick Mills) بیان داشته است که نگاه به The Witcher 3 ایده‌ای از گستردگی مد نظر سازندگان برای Cyberpunk 2077 را به شما می‌دهد. وی گفته که برای مشخص کردن مدت زمان بازی یا تعداد مراحل این عنوان "بسیار زود” است ولی سی‌دی پراجکت رد قصد دارد تجربه‌ای مشابه بازی‌های قبلی خود در زمینه‌ی مدت زمان و عمق ارائه دهد.

تیم سازنده‌ مراحل فرعی گسترده را یکی از نقاط قوت The Witcher 3 دانسته و قطعاً می‌خواهد که به ارائه‌ی چنین چیزی ادامه دهد. آن‌ها "داستان‌های بسیار جالب نه تنها در خط داستانی اصلی، بلکه در خطوط فرعی” می‌خواهند. نتیجه این خواهد شد که با قدم زدن در خیابان‌های شهر داستان‌های مختلفی را مشاهده می‌کنید. مراحل اضافی و فرعیِ کامل و باجزئیات به همراه شخصیت‌های جالب، چیزهایی هستند که می‌توانیم انتظارشان را از عنوان مهم سی‌دی پراجکت رد داشته باشیم.

با این وجود که پاتریک میلز برای توضیح راجع به سیستم‌هایی مشخص و مخصوص آماده نبود، اظهار داشت که خواست سازندگان این است که بازیکنان "کاملاً جذب و غوطه‌ور” در دنیای بازی شوند. راه‌های متنوعی برای کسب ماموریت وجود خواهند داشت. یکی از کارهایی که میلز دوست دارد، ارائه‌ی ماموریت از مکان‌های غیرمنتظره و به روش‌های غیرمنتظره است. بنا بر این، شاهد چنین مراحلی هم در بازی خواهیم بود.

Cyberpunk 2077 که در حال حاضر تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد، قرار است برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر گردد.




منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار