کد خبر: ۱۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۶ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 16
سونی در اقدامات اخیر خود هیچگونه قابلیت جدیدی به اپلیکیشن آب و هوای اکسپریا اضافه نکرده است و به نظر نمیرسد که قصدی برای انجام این کار داشته باشد و حتی اعلام شده که به روزرسانی های این برنامه متوقف شده است. پس از این ماجرا نوبت لانچر Xperia Home بود که سوژه اخبار شود و با توقف به روزرسانی آن پیش بینی می شد که گوشی های هوشمند سونی در ساده ترین حالت ممکن و با اندورید خام عرضه خواهند شد. اما به نظر نمیرسد که سونی چنین تصمیمی گرفته باشد.
به گزارش آی تابناک : کمپانی ژاپنی سونی اعلام کرده است که مشغول آماده سازی جانشینی برای اکسپریا هوم است. در حال حاضر مشخص نیست که سونی برای چه تغییراتی برنامه ریزی کرده است، اما به نظر میرسد که لانچر قبلی به طور کلی کنار خواهد رفت و چیزی جدید از نو ساخته خواهد شد. سونی بدون شک مشغول کار بر روی یک پروژه بزرگ است و احتمال میرود که رابط کاربری جدید ژست های کنترلی جدیدی را برای اندروید نسخه P عرضه کند.

صرف نظر از آنچه که لانچر جدید سونی به ارمغان خواهد آورد، کمپانی ژاپنی هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوصی زمان عرضه این لانچر و این که توسعه این لانچر چه مدت زمان خواهد برد، منتشر نکرده است. اما خبر جایگزینی لانچر جدید با اکسپریا هوم می تواند واکنش مثبت طرفداران این برند را به همراه داشته باشد، به خصوص اگر ژست های کنترلی برای اندروید P نیز در آن تعبیه شده باشد. با این وجود تا زمانیکه این لانچر حتی در سطح محدود عرضه نشود، نمی توان با اطمینان در خصوص آن و قابلیت هایش نظر داد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار