کد خبر: ۱۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 15
می‌توان گفت که یکی از بزرگترین نقص‌های تجربه بازی در کنسو‌ل‌ها این است که گاهی اوقات بازی‌ها بر روی نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه قفل می‌شوند.
به گزارش آی تابناک : این یک نکته قابل توجه است؛ مخصوصا این‌ که رایانه‌های شخصی می‌توانند علاوه بر نرخ فریم بالاتر از نظر گرافیکی و فنی نیز بسیار بهتر عمل کنند. کنسول نسل بعد ایکس‌باکس احتمالا سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر خواهد شد و حال فیل اسپنسر (Phil Spencer) از اهداف کلیدی که در ساخت ایکس‌باکس بعدی بر آن‌ها تمرکز خواهد شد، صحبت می‌کند.

فیل اسپنسر رئیس ایکس‌باکس در محاصبه‌ای با GiantBomb اظهارات زیر را بیان کرد:

ما در این موارد دستمان بسیار باز است…شما می‌توانید عملکرد ما در مورد کنسول ایکس‌باکس وان را مشاهده کنید. ما نرخ رفرش‌های (refresh rate) متنوع و قابلیت نرخ فریم بالا را معرفی کردیم. به طور کلی عقیده دارم که کنسول‌های نسل بعد در زمینه نرخ فریم می‌توانند بهتر عمل کنند. وقتی که به تعادل بین پردازنده و کارت گرافیک در کنسول‌های امروزی نگاه می‌کنیم، متوجه نقص جزئی آن‌ها نسبیت به رایانه‌های شخصی خواهیم شد.

این خبری خوشحال‌کننده است و طبق گفته‌های فیل اسپنسر، بازی‌بازان می‌توانند از تجربه بازی‌های نسل بعد با نرخ فریم بالاتر لذت ببرند. اگر نسل بعدی ایکس‌باکس بتواند بازی‌ها را با نرخ فریم ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا کند پس قطعا ارزش انتظار کشیدن را خواهد داشت. اما این موضوع این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که آیا کنسول‌های نسل بعد گرانتر خواهند شد و آیا راهی مناسب و به صرفه برای تجربه بازی‌ها باقی خواهد ماند؟

نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما در میان بگذارید.



منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار