کد خبر: ۱۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 14
اگر شما هم جزو طرفداران عناوین شرکت نینتندو هستید، مطمئناً انتظار نمایشی هر چند کوتاه از Metroid Prime 4 را در E3 داشتید اما هرگز این اتفاق رخ نداد. حال در طی مصاحبه‌ای که وب‌سایت Game Informer با بیل ترینن (Bill Trinen)، انجام داد، دلیل غیبت این عنوان مشخص شد.
به گزارش آی تابناک : بیل ترینن، مدیر ارشد بازاریابی محصولات نینتندو تایید کرد که عنوان Metroid Prime 4 در حال توسعه است اما نینتندو فعلاً آن را نمایش نمی‌دهد.

E3 سال گذشته اولین سال عرضه کنسول نینتندو سوییچ بود. پس ما تصمیم گرفتیم که از روند همیشگی خود در E3 فاصله بگیریم؛ این‌که بیشتر روی عناوینی که تاریخ انتشار‌ آن‌ها نزدیک است، تمرکز کنیم. همان‌طور که دیدید، سال گذشته ما تعدادی بازی را نشان دادیم که ممکن است فاصله بیشتری تا زمان عرضه به بازار داشته باشند. اما امسال دوباره به روند قبلی معرفی خود بازگشتیم. زمانی که بدانیم Metroid Prime 4 می‌تواند مردم را به وجد بیاورد، اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت.

با این‌که این خبر ممکن است باعث نا امیدی طرفداران شود اما از دید نینتندو کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. آن‌‌ها با نشان دادن این بازی در سال اول عرضه نینتندو سوییچ به مردم نشان دادند که چه عناوینی در آینده برای این کنسول عرضه خواهد شد و با این‌ کار آن‌ها را به پلتفرم خود جذب کردند. البته Metroid Prime 4 تنها بازی غایب این مراسم نبود؛ Pokemon RPG، Bayonetta 3 و پروژه جدید رترو استودیوز (Retro Studios)، دیگر غایبان کنفرانس E3 2018 نینتندو بودند. لازم به ذکر است که نینتندو از دایرکت‌های خود برای معرفی و نمایش بازی‌هایش استفاده می‌کند. همچنین نباید رویداد The Game Awards را فراموش کرد؛ ممکن است نینتندو مانند The Legend of Zelda: Breath of The Wild، عناوین دیگری را هم در این رویداد به نمایش بگذارد.

به نظر شما فاصله زیادی تا انتشار این بازی مانده است؟





منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار