کد خبر: ۱۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 13
گوگل مپس با طراحی متریال جدید در دسترس بعضی از کاربران اندرویدی قرار گرفت. گوگل در کنفراس I/O سال جاری از تغییرات سرویس هایش خبر داده بود.
به گزارش آی تابناک : در سال جاری سرویس های مختلف گوگل با ویژگی هایی منحصر به فرد به روز شدند. گوگل مپس با طراحی متریال جدید نیز هم اکنون در دسترس بعضی از کاربران اندرویدی قرار دارد.

انتشار گوگل مپس با طراحی متریال جدید
برخی کاربران گوگل مپس در اندروید، از شروع تغییر و تحولاتی در این اپلیکیشن محبوب خبر دادند. محیط گوگل مپس در به روزرسانی جدید خلوت‌تر شده و رنگ های روشن تری نیز در آن استفاده شده است.


سفید به عنوان رنگ غالب رابط کاربری در گوگل مپس با طراحی متریال جدید در نظر گرفته‌ شده و فونت نوشته‌ها، دکمه‌ها و آیکن‌ها نیز مجددا از نو طراحی شده اند. بیشترین تغییرات هم در پنجره اکسپلور قابل مشاهده است که در آن هر دسته‌بندی آیکن‌ گرد و رنگی مخصوص به خود را دارد.

تغییر بعدی اضافه شدن یک آیکن چرخان است که از طریق آن می‌توان در میان انبوهی از رستوران‌ها و فهرست‌های عمومی جابجا شد. گوگل مپس با طراحی متریال جدید به صورت مستقیم و تحت سرور انجام گرفته و فقط تعدادی از اندرویدی‌ها آن را دریافت کرده‌اند. اما به زودی در قالب یک به‌روزرسانی کامل این اپلیکیشن از طریق پلی‌استور قابل دریافت خواهد بود.




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار