کد خبر: ۱۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 12
از ساعاتی پیش انتشار گوگل مپس با طراحی متریال جدید برای برخی کاربران اندروید آغاز شده است.

به گزارش آی تابناک : اگر به خاطر داشته باشید گوگل در کنفرانس I/O امسال از تغییر و تحول سرویس‌های مهم خود در آینده نزدیک خبر داده بود و به نظر می‌رسد که حالا به زمان عملی شدن آن‌ها رسیده‌ایم.

در همین راستا برخی کاربران گوگل مپس در اندروید، از شروع تغییر و تحولاتی اساسی در این اپلیکیشن محبوب نقشه خبر می‌دهند. به گزارش اندروید پلیس، گوگل مپس با یک به‌روزرسانی به طراحی متریال جدیدی مزین شده که هم محیط در آن خلوت‌تر شده و هم رنگ‌های روشن‌تری را در آن شاهد هستید.

گوگل مپس

اهالی مانتین ویو در طراحی UI این نسخه، سفید را به عنوان رنگ غالب رابط کاربری در نظر گرفته‌اند و فونت نوشته‌ها، دکمه‌ها و آیکن‌ها را نیز مجددا از نو طراحی کرده‌اند. بیشترین تغییرات را هم در پنجره اکسپلور می‌بینید که حالا در آن هر دسته‌بندی آیکن‌ گرد و رنگی مختص به خودش را داراست.

تغییر دیگری هم که در این بخش می‌بینید، اضافه شدن یک آیکن چرخان است که از طریق آن می‌توانید در میان انبوهی از رستوران‌ها و فهرست‌های عمومی جابجا شوید. اما متأسفانه در میان این تغییرات اثری از تب For You دیده نمی‌شود.

گوگل مپس

For You که گوگل وعده ارائه آن را برای گوگل مپس داده بخشی است که در آن پیشنهاداتی بر اساس علایق کاربر به او ارائه می‌شوند و همانطور که می‌دانید، گوگل به علایق کاربران از طریق یادگیری ماشینی پی می‌برد و به مرور زمان نیز در این کار بهتر و بهتر خواهد شد.

در حال حاضر به‌روزرسانی گوگل مپس به صورت مستقیم و تحت سرور انجام گرفته و فقط جمع محدودی از اندرویدی‌ها آن را دریافت کرده‌اند. اما به نظر می‌رسد که به زودی بتوانیم آن را در قالب یک به‌روزرسانی کامل اپلیکیشن از طریق پلی‌استور دریافت کنیم.




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار