کد خبر: ۱۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 12
گزارش یا مسدود کردن پیام ها و تماس های مزاحم در دستگاه های آی او اس کمی دشوار است. در واقع هیچ راهی برای این کار وجود ندارد مگر این که پیام ها از iMessage ارسال شده باشند، اما در مورد پیام ها و تماس های دیگر هیچ کاری نمی توانید انجام دهید. اما طبق گزارش 9to5Mac به نظر می رسد آی او اس 12 همه چیز را تغییر خواهد داد.
به گزارش آی تابناک : ظاهرا یکی از تغییراتی که اپل در آی او اس 12لحاظ کرده است پشتیبانی از اپلیکیشن های متفرقه ای است که پیام ها و تماس های مزاحم را گزارش و مسدود می کنند. این به این معناست که کاربران گزینه هایی را در دسترس خواهند داشت که به آنها اجازه می دهد پیام ها و تماس هایی را که تصور می کنند اسپم هستند و دیگر تمایلی برای دریافت آنها ندارند را گزارش دهند.
به هر حال تنها جنبه منفی این قابلیت این است که وظیفه پیاده سازی آن تا حد زیادی به توسعه دهندگان و تمایل آنها برای استفاده از این امتیاز بستگی دارد. این یک قابلیت اجرا شده توسط اپل نیست، بنابراین در صورتی که توسعه دهندگان تمایلی به اجرای آن در اپلیکیشن های خود نداشته باشند، حدس می زنیم هیچ تغییری روی نخواهد داد.

iOS 12 پیام ها و تماس های مزاحم را گزارش می کند


iOS 12 پیام ها و تماس های مزاحم را گزارش می کندبنا به گزارش MediaNama گفته می شود که این تغییر امتیاز انحصاری اپل با شرکت مخابراتی TRAI در هند خواهد بود، اپل پیش از این اپلیکیشن دولت هند که می توانست پیام های تبلیغاتی مزاحم را مسدود و گزارش کند را رد کرده بود. اپل مسائل امنیتی را دلیل رد این اپلیکیشن اعلامکرده بود زیرا این اپلیکیشن به تمامی تماس ها و پیام ها دسترسی داشت، اما به نظر می رسید که قابلیت جدید به تمامی تماس ها و پیام ها دسترسی نخواهد داشت.




منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار