کد خبر: ۱۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 11
کمپانی اپل در نسل بعدی اپل واچ‌ها قرار است دکمه‌های مکانیکی را حذف و دکمه‌های لمسی را جایگزین آن‌ها کنند.
به گزارش آی تابناک : همزمان با رونمایی از آیفون 6 بود که کمپانی اپل در تازه‌ترین طراحی خودش دکمه خانه را از حالت مکانیکی خارج کرد و آن را لمسی کرد تا کارایی آن را آفزایش دهد و حالا این از رده خارج شدن دکمه‌های مکانیکی به صنعت اپل واچ رسیده است. خبرهایی از منابع مطلع از پروژه‌های اپل منتشر شده است که خبر از حذف شدن دکمه مکانیکی اپل واچ می‌دهند.

بر اساس این گزارش، مشخص شده است این تغییرات هم برای دکمه اصلی تغییر ساعت و هم دکمه مخصوص نشان دهنده آخرین اپ‌های باز شده در اپل واچ را شامل می‌شوند اما جای دکمه‌ها روی ساعت‌های هوشمند تغییری نمی‌کنند. کاربران این ساعت‌ها با لمس کردن هر دکمه آن‌ها را به کار می‌اندازند اما ساختار حرکت آن‌ها تغییر کرده است چون طبق رسم گذشته ساعت‌ها این دکمه‌ها نیستند که بالا و پایین حرکت می‌کنند بلکه سیستم لمسی موتور ضربه‌ای اپل (Apple's Taptic Engine) باعث تغییرات در ساعت می‌شود.

منابع خبری اعلام کرده‌اند این تغییرات به منظور بهره‌مندی بیشتر از فضای ساعت‌ها انجام شده‌اند. می‌توان امیدوار بود که ساعت‌های جدید در مقابل آب مقاومت بیشتری داشته باشند. بر اساس گزارش‌ها، اپل در حال کار کردن روی اضافه کردن سنسورهای بیومتریک روی اپل واچ‌های خود است.

هنوز مشخص نیست که این اخبار حقیقت داشته باشند یا خیر اما ممکن است این ویژگی‌ها روی واچ‌های نسل جدید این شرکت در سال 2018 باشند اما این احتمال هم وجود دارد که در واچ‌های سال‌های بعد از این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها رونمایی شود.





منبع : باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار