کد خبر: ۱۷۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 11
بر اساس شماتیک های جدید لو رفته، آیفون 6.5 اینچی اپل که احتمالاً مدل Plus خواهد بود، از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد. هم اکنون نیز چنین قابلیتی در گوشی P20 Pro هواوی یافت می‌شود اما گفته می شود کارکرد آن در آیفون متفاوت است.
به گزارش آی تابناک : شماتیک منتشر شده سه عدد دوربین در پشت گوشی را نشان می‌دهد که با ادعای یک تحلیل گر آلمانی هم خوانی دارد. لو جیلین ادعا کرده بود آیفون بعدی دارای دو دوربین دید استریو و یک لنز تله فتو است. به ادعای او پیکربندی سه گانه دوربین امکان ثبت تصاویر سه بعدی را به کاربر می‌دهد.

همچنین این شماتیک ها نشان می‌دهد آیفون 6.5 اینچی هرچه که نام داشته باشد، دارای بدنه‌ای با ابعاد 6.18 x 3.03 اینچ است که دست کم کوچک تر از آیفون 8Plus است. این گوشی دارای نمایشگر OLED بدون حاشیه و SoC جدید 7 نانومتری A12 اپل است.

پیش‌تر نیز شماتیک های آیفون 6.1 اینچی لو رفته بودند که گفته می‌شود یک مدل اقتصادی است. ظاهراً این مدل با ابعاد 5.79x2.81 اینچ، داری نمایشگر نوع LCD و فاقد قابلیت 3D Touch است. گفته می‌شود این گوشی دارای تنها یک دوربین در پشت است.

تنها آیفون 2018 اپل که تاکنون شماتیک های آن لو نرفته، جانشین iPhone X است که به نظر می رسد دارای نمایشگر 5.8 اینچی OLED باشد. انتظار می‌رود هر سه آیفون امسال دارای دوربین TrueDepth، قابلیت Face ID و البته ناچ باشند.





منبع  : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار