کد خبر: ۱۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 07
تا چند روز دیگر نمایشگاه E3 آغاز می‌شود و شرکت‌های تولیدکننده بازی و تجهیزات مرتبط با آن در این رویداد سالانه از محصولات جدید خود رونمایی خواهند کرد اما به رسم هر سال، بعضی شرکت‌ها به پیشواز نمایشگاه می‌روند و محصولاتشان را پیش از باز شدن درب‌های نمایشگاه معرفی می‌کنند و Alienware امسال یکی از آن‌ها است.

به گزارش آی تابناک : این اولین هدست بی‌سیم Alienware است (و اولین هدست گیمینگش پس از سال ۲۰۰۹) که اسم ساده‌ای هم دارد: هدست بی‌سیم Alienware.

هدست Alienware

صدای فراگیر مجازی ۷.۱ دارد و سازندگانش مدعی شده‌اند بیس قوی و عمیقی دارد. این هدست از دیگر فناوری‌های شرکت Alienware هم بهره می‌جوید مثل سیستم نورپردازی AlienFX که افکت‌های نوری برای بیش از ۱۶۰ بازی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و شما می‌توانید تم‌های جدید را بسازید یا دانلود کنید.

با روشن بودن قابلیت AlienFX این هدست هشت ساعت و نیم کار می‌کند ولی در حالت خاموش تا ۱۵ ساعت هم دوام می‌آورد. میکروفون مجهز به ویژگی نویز کنسلینگ دستگاه هم وقتی مورد استفاده نیست درون یکی از گوشی‌ها فرو می‌رود و بیرون زدگی ندارد. برای کنترل صدا و همه ویژگی‌های هدست، Alienware آن را با یک نرم‌افزار همراه ساخته تا همه نیازهای شما را برطرف کند. قیمت این هدست ۲۲۹ دلار اعلام شده است.

ماوس Alienware

علاوه بر این، شرکت Alienware از یک ماوس گیمینگ با نام الیت نیز رونمایی کرده که کمک می‌کند نشانه‌گیری دقیق‌تری داشته باشید. ویژگی خاص این ماوس، باله‌های کناری قابل تعویضش است که می‌توانید آن‌ها را به دو یا چهار دکمه مجهز کنید و حتی جایگاه کف دست را مناسب دست خودتان تغییر دهید.

برای کنترل بهتر نیز پنج مرحله حساسیت DPI در نظر گرفته شده. این ماوس هم به فناوری AlienFX مجهز است و اواسط تابستان با قیمت ۸۹ دلاری عرضه می‌شود. تصاویر هدست و ماوس را در ادامه می‌توانید ببینید:

هدست Alienware

هدست Alienware

هدست Alienware

هدست Alienware

ماوس Alienware

ماوس Alienware




منبع : انگجت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار