کد خبر: ۱۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 07
در سال ۲۰۱۳، پلی استیشن ۴ به مشهورترین و بزرگ‌ترین کنسول بازی دوران خود تبدیل شد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را به ۱۰ مورد از بهترین بازی‌های این پلتفرم آشنا کنیم که هر گیمری که از پلتفرم پی اس ۴ استفاده می‌کند باید داشته باشد.
به گزارش آی تابناک : در سال 2013، پلی استیشن 4 به مشهورترین و بزرگ ترین کنسول بازی دوران خود تبدیل شد. با توجه به شروع به کار نه چندان قوی ایکس باکس وان مایکروسافت، پلی استیشن 4 سونی توانست رقیب خود را به سرعت پشت سر گذاشته و به پرفروش ترین سخت افزار تاریخ تبدیل شد. سونی حتی نمونه ای بسیار قوی تر از این سیستم را منتشر کرد که پلی استیشن 4 پرو نام داشت و از گرافیک بسیار قدرتمندتری برخوردار بود. از آن زمان تاکنون تغییرات زیادی در این کنسول بازی رخ داده و هر ساله نسخه های جدیدی از بازی های قدیمی یا بازی های جدید که قابلیت اجرا روی این پلتفرم را دارند تولید می شوند.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را به 10 مورد از بهترین بازی های این پلتفرم آشنا کنیم که هر گیمری که از پلتفرم پی اس 4 استفاده می کند باید داشته باشد.

1-Tekken 7

10 بازی جذابی که هر گیمر سونی پی اس 4 باید داشته باشد

بازی Tekken 7 مانند دیگر بازی های این جریان داستان تلاش های پدران و پسرانی است که سعی دارند یکدیگر را قتل عام کرده تا خاندان میشیما را از دست ژن شیطانی رهایی بخشند، یک دی ان اَی جادویی که افراد خاصی را به موجوداتی جهنمی تبدیل می کند. سری هفتم این بازی سوال های گذشته را پاسخ داده و سوالات جدیدی را در ذهن گیمر ایجاد می کند و همزمان هما ترکیب هیجان انگیز همیشگی از درگیری، توطئه و پریدن از مرحله ای به مرحله دیگر است. هر یک از شخصیت ها دارای فاکتورهایی است که می توان از آن ها برای انجام حرکات رزمی و پرت کردن حریفان به در و دیوار استفاده کرد.


2-FIFA 18

10 بازی جذابی که هر گیمر سونی پی اس 4 باید داشته باشد
اگر چه فرانچایز The Madden امروزه در میان گیمرهای آمریکایی محبوب است اما هنوز هم بازی فیفا بدون شک بهترین پلتفرم بازی در دنیای ورزش است. این سری فیلم همواره در حال رشد و بهتر شدن بوده و شاهد تغییر در شرایط بازیکنان بوده ایم. هر چند هیچ بازی نمی تواند به طور کامل شرایط زمین مسابقه را بازسازی کند اما فیفا 18 بدون شک جذاب ترین و نزدیک ترین تجربه به یک بازی واقعی را برای شما فراهم خواهد آورد.


3-Resident Evil 7: Biohazard

10 بازی جذابی که هر گیمر سونی پی اس 4 باید داشته باشد
بازی ترسناک Resident Evil 7: Biohazard تجربه بازی جدید و هولناکی را در این فرانچایز ایجاد کرد که در نسخه های اولیه بیشتر اکشن محور بود، در حالی که در نسخه جدید روی ترس و بازی متدویکال متمرکز است. نتیجه کار یک بازی مرکب از ژانر وحشت و تلاش برای زنده ماندن است که هر دو تازه و نوستالژیک هستند. در این بازی می توانید با دشمنان و سلاح های بسیار متنوعی روبرو شوید هر چند نداشتن مدهای اضافی بازی کمی ناامید کننده است. روی هم رفته بازی Resident Evil 7: Biohazard یک بازی پر از ترس و وحشت است که از نسخه های قبلی بسیار جذاب تر به نظر می رسد.


4-Final Fantasy XV

10 بازی جذابی که هر گیمر سونی پی اس 4 باید داشته باشد
بازی بسیار محبوب Final Fantasy XV که بسیاری انتظار آن را می کشیدند بالاخره به حقیقت پیوست. یک دهه بعد از اولین انتشار و بعد از تغییری که در عنوان آن و توسعه تیم ها انجام شد، این بازی که روزگاری همراه با نسخه سیزدهم تمرکز کاملی بر روی ژانر اکشن داشت اکنون سکاندار اصلی این پلتفرم است. این بازی به نقشه جهان و محتوای بسیار عمیق و طولانی و زیبایی های سبک کلاسیک بازگشته که در روزگار محبوبیتش زبانزد خاص و عام بود هر چند نقص هایی در آن نیز دیده می شود.


5-Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

10 بازی جذابی که هر گیمر سونی پی اس 4 باید داشته باشد
این بازی در طول سالیان گذشت تغییرات زیادی را تجربه کرده که از آن میان می توان به جدایی سازنده بازی یعنی هیدئو کوجیما اشاره کرد که آن را به یکی از بهترین بازی ها از لحاظ طراحی و نوآوری تبدیل کرده بود. بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain یک دنیای باز پر از امکانات ساخت سلاح و رازهای باورنکردنی است که شما را به خود جلب کرده و باید در سال های آینده انتظار حرف های بسیار جدیدی از آن باشید.


6- King of Fighters XIV

10 بازی جذابی که هر گیمر سونی پی اس 4 باید داشته باشد
اگر به دنبال یک بازی رزمی با گزینه های متنوع هستید بازی King of Fighters XIV بهترین انتخاب شما خواهد بود. این بازی کنترل های بسیار دقیقی دارد که می توانید با کمی تلاش در آن ها به استادی برسید و عمق بازی آن نیز شما را به شدت درگیر خود خواهد کرد. این بازی بیش از 50 شخصیت مبارز دارد و سیستم کلاسیک مبارزه 3 نفر با 3 نفر و دیگر روش های بازی همراه با تکنیک های جدید این بازی را به دریایی عمیق از محتوا تبدیل کرده که از تجربه آن ها خسته نخواهید شد.


7- Doom

10 بازی جذابی که هر گیمر سونی پی اس 4 باید داشته باشد
از هیولاها و شیاطین متنفرید؟ آیا از خونریزی و کشتن چنین هیولاهایی لذت می برید؟ اگر پاسخ شما مثبت است باید بگوییم که این بازی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. قاتل هولناک این بازی برای از بین بردن این موجودات که در مریخ خانه دارند به کمک شما نیاز دارد. هر آنچه که در مورد تیراندازی از پشت مانع، نقشه های خطی و بازیابی سلامت یاد گرفته اید را فراموش کنید زیرا این بازی به شما نقشه های تو در تو و اکشن هایی را ارایه خواهد داد که در هیچ بازی دیگر شاهد نخواهید بود. بازی Doom بدون شک یکی از بهترین بازی های سال است.


8-Odin Sphere Leifthrasir

۱۰ بازی جذابی که هر گیمر سونی پی اس ۴ باید داشته باشد
واقعی بودن گرافیک دنیای بازی راه طولانی را در پیش داشته است به خصوص وقتی که به برخی از بهترین گرافیک های عرصه بازی در این لیست نگاه کنید متوجه این موضوع خواهید شد. اما گاهی بهتر است کمی عقب بنشینید و برخی از هنرمندانه ترین بازی هایی را انجام دهید که پی اس 4 برای شما ممکن ساخته و بازی Odin Sphere بدون شک یکی از آن هاست. این بازی با ترکیب خارق العاده مدل های دو بعدی با جزییات فراوان و مبارزه های بسیار بزرگ و داشتن بن مایه داستان رگناروک به یکی از جذاب ترین بازی های این پلتفرم تبدیل شده است.


9- Bloodborne

۱۰ بازی جذابی که هر گیمر سونی پی اس ۴ باید داشته باشد
بازی Bloodborne که جانشین Demon's Souls و Dark Souls است از شمشیر و پیشگویی که بن مایه اصلی این بازی ها بوده فاصله گرفته و با داستان های موازی و زیبا و البته ترسناک شما را به دنیایی فرازمینی و پرهرج و مرج و خونین می برد.این بازی پرانرژی اکشن و فرازمینی باعث شده که تجربه بسیار جذاب تری نسبت به نسخه های پیشین داشته باشیم اگر چه نقص های بسیار کوچکی نیز دارد.


10- Grand Theft Auto V

۱۰ بازی جذابی که هر گیمر سونی پی اس ۴ باید داشته باشد
بازی Grand Theft Auto V که آن را بازی پر زرق و برق و افسونگر گانگسترها نامیده اند نسبت به نسخه های پیشین به شدت تغییرات مثبت و هیجان انگیزی داشته است که از آن جمله می توان به حالت شخص اول، هزاران انیمیشن جدید، بیش از 150 آهنگ جدید و جلوه های تصویری بسیار باکیفیت اشاره کرد که با سرعت 30 فریم در هر ثانیه اجرا خواهند شد.





منبع : برترین ها 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار