کد خبر: ۱۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 06
ال جی رسما سری تلفن‌های همراه میان‌رده Q Stylus را که از سه موبایل تشکیل می‌شود رونمایی کرد. این سه موبایل Q Stylus+ ،Q Stylus و Q Stylusα نام دارند و به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت پردازی ۱.۵ یا ۱.۸ گیگاهرتزی متصل هستند و نمایشگری ۶.۲ اینچی و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ دارند.

به گزارش آی تابناک : ترکیب حافظه‌ها در Q Stylus و Q Stylusα به صورت ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود در حالی که +Q Stylus به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. دوربین Q Stylus و +Q Stylus یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک سنسور ۸ مگابایتی در قسمت جلویی برای ثبت تصاویر سلفی خواهد بود. این ترکیب برای Stylusα به شکل ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

Q Stylus

هر سه دستگاه ۱۷۲ گرم وزن دارند و دارای صدای فراگیر DTS:X 3D، فناوری QLens، قلم و سنسور اثر انگشت هستند. دو مدل استایلوس و استایلوس پلاس گواهی IP68 نیز دارند که آن‌ها را مقاوم در برابر آب می‌کند. برای این دستگاه‌ها اندروید ۸.۱ اوریو و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده.

ال جی می‌گوید این سری موبایل‌ها فعلا به صورت محدود در آمریکای شمالی و آسیا عرضه خواهد شد و در سه ماهه سوم سال جاری به دیگر نقاط دنیا نیز ارائه می‌شود. بسته به بازاری که قرار است موبایل‌ها در آن عرضه شود، رنگ، مدل‌ها و قیمت متفاوت خواهد بود.




منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار