کد خبر: ۱۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 06
پس از برگزاری کنفرانس WWDC 2018اپل اولین نسخه آزمایشی از iOS 12 را منتشر کرد اما سوالی که کاربران دارند این است که چه زمانی قادر به دریافت نسخه نهاییiOS 12 می باشند در ادامه با ما همراه باشید.
به گزارش آی تابناک : طبق رسم هرساله کوپرتینویی ها، اپل در سال 2 کنفرانس برگزار میکند کنفرانس اول که مربوط به توسعه دهندگان است در ماه ژوئن برگزار میشود، در این کنفرانس اصولا اپل هیچ دستگاه و یا سخت افزاری را معرفی نمیکند و صرفا به معرفی جدیدترین برنامه ها و سیستم عامل های خودش می پردازد به عنوان مثال امسال در طی این کنفرانس اپل از iOS 12، WatchOS 5 و مک او اس موهاوی رونمایی کرد.

نسخه اولیه آی او اس 12 نیز پس از پایان کنفرانس به طور آزمایشی به منظور استفاده توسعه دهندگان و سازگار کردن اپلیکیشن های خود با آن برای این دسته از کاربران محصولات اپل منتشر شد.

حال اپل فرصت چند ماهه ای خواهد داشت تا با کمک توسعه دهندگان نقایص و مشکلات این نسخه را تا زمان برگزاری کنفرانس دوم در ماه سپتامبر که عمدتا محصولات سخت افزاری همچون نسل جدید آیفون در این کنفرانس رونمایی می شود را رفع کند. معمولا چند روز پس از پایان کنفرانس معرفی آیفون های جدید در ماه سپتامبر اپل اولین نسخه نهایی از سیستم عامل iOSرا منتشر میکند امسال نیز به پیروی از این سنت انتظار داریم نسخه نهایی iOS 12در ماه سپتامبر برای کاربران منتشر شود.



منبع:بروزرسانی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار