کد خبر: ۱۷۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 04
چانگ چنگ (Chang Cheng)، نایب رئیس شرکت لنوو، به تازگی تایید کرده است که لنوو زد ۵ (Lenovo Z5) از یک کاور پشتی شیشه‌ای بهره می برد.

به گزارش آی تابناک : تصاویر جدیدی که اخیرا از این گوشی هوشمند منتشر شده‌اند نمای جلوی این محصول و مکان قرارگیری سنسور دوربین سلفی آن را نشان می‌دهند. در گالری زیر دو تصویر وجود دارد که مجهز بودن لنوو زد ۵ را به حاشیه‌های بسیار باریک، گوشه‌های منحنی شکل و یک دوربین سلفی قرار گرفته در زیر نمایشگر تایید می‌کنند. به نظر می‌رسد که لنوو هم می‌خواهد راهکاریی را که شیائومی در ساخت سری گوشی‌های می میکس خود دنبال کرد، دنبال کند و دوربین سلفی گوشی جدیدش را در حاشیه قرار گرفته در زیر نمایشگر نصب نماید. البته باید به این نکته اشاره کرد که دوربین سلفی می میکس ۲ اس (Mi MIX 2S)، جدیدترین گوشی سری می میکس شیائومی، در گوشه سمت راست حاشیه زیر نمایشگر قرار گرفته در حالی که دوربین سلفی لنوو زد ۵ در قسمت مرکزی این حاشیه نصب شده است.

تصاویر جدید نشان می‌دهند که لنوو زد ۵ فاقد حاشیه‌های جانبی و بالای نمایشگر است و کلیدهای پاور / قفل گوشی و تنظیمات صدا در سمت راست بدنه فلزی این گوشی هوشمند نصب شده‌اند. چانگ چنگ تا به حال چند تصویر را از گوشی جدید لنوو منتشر کرده است. وی همچنین گفته است که این گوشی هوشمند از نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵ درصدی بهره می‌برد و با یک حافظه داخلی ۴ ترابایتی عرضه می‌شود.

آقای چنگ جزییات زیادی را در مورد مشخصات فنی لنوو زد ۵ ارائه نکرده است اما می‌دانیم که این گوشی هوشمند در تاریخ ۱۵ خرداد (۵ ژوئن) رونمایی می‌شود. لنوو زد ۵ به احتمال زیاد یک گوشی پرچمدار است. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به یک پردازشگر ۶۴ بیتی هشت هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۸۴۵ و حداقل رم ۶ گیگابایتی مجهز شود. این احتمال نیز وجود دارد که لنوو یک مدل مجهز به رم ۸ گیگابایتی از این محصول را نیز عرضه کند. سیستم عامل اندروید ۸ اوریو در کنار رابط کاربری لنوو و یک دوربین اصلی دوگانه از دیگر مشخصات احتمالی لنوو زد ۵ هستند. چند وقت پیش هم گفته شد که این گوشی هوشمند از یک باتری بسیار قدرتمند هم بهره می‌برد.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.





منبع : ANDROIDHEADLINES 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار