کد خبر: ۱۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 03
بر اساس رده‌بندی‌های جدید واحد تحقیقاتی اقتصادی انگلیس، "کره جنوبی"،"سنگاپور"،"ژاپن"،"آلمان" و "کانادا" کشورهایی هستند که بیشترین آمادگی را برای پذیرش موج "اتوماسیون" دارند؛ این موج از طریق هوش مصنوعی و فناوری‌های دیگر ایجاد می‌شود.
به گزارش آی تابناک : بر اساس تازه‌ترین گزارشات بخش پژوهشی و تحلیل کننده "The Economist Group"  انگلیس موسوم به "Economist Intelligence Unit"، "کره جنوبی"،"سنگاپور"،"ژاپن"،"آلمان" و "کانادا" کشورهایی هستند که بیشترین آمادگی را برای پذیرش موج "اتوماسیون" دارند که این موج توسط "هوش مصنوعی" و فناوری‌های دیگر ایجاد شده است.کره جنوبی این شاخص را بر اساس سیاست‌های نوآوری و تحقیقاتی کشور و سیاست‌های آموزش و پرورش خود دارد.

جمهوری استونی، فرانسه، انگلیس، آمریکا و استرالیا نیز در میان این کشورها قرار دارند.در این رده‌بندی، ۲۵ کشور جهان قرار دارند. کشورهای "گروه ۲۰"( G-۲۰) به علاوه پنج کشور دیگر از جمله آفریقای جنوبی، ویتنام، اندونزی و امارات در این رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

این کشورها باید سیاست‌های مناسبی را برای برآورده کردن چالش‌های پیش رو در نظر بگیرند که از جمله این سیاست‌ها، سیاست آموزشی است.




منبع : ایسنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار