کد خبر: ۱۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 03
روز گذشته یکی از افشاگران معروف توئیتر OnLeaks رندرهایی از گوشی 6.1 اینچی آیفون منتشر کرد. این گوشی که انتظار میرود ارزان ترین مدلی باشد که در ماه سپتامبر معرفی می شود دارای دوربین تکی در عقب و پنل LCD در جلو خواهد بود. اما بعد از گوشی اقتصادی اپل، امروز نوبت به گوشی دیگر آیفون بود که رندرهای آن توسط OnLeaks منتشر شد. آیفون 6.5 اینچی که به نظر میرسد تفاوت چندانی با آیفون X فعلی بازار که 5.8 اینچ است، نخواهد داشت.

به گزارش آی تابناک : در هرحال، طبق آنچه که در تصاویر امروزی مشخص است و پیش تر نیز در خبرها پیش بینی شده بود، آیفون 6.5 اینچی اپل احتمالاً دارای یک پنل OLED خواهد بود. این گوشی آغازگر خط تولید سری جدید گوشی های کوپرتینو با نام  iPhone X Plus خواهد بود. از نظر مشخصات ظاهر این گوشی کاملاً مشابه آیفون 10 به نظر میرسد. ناچ یا همان بریدگی بالای نمایشگر، حاشیه های باریک، قاب فلزی دور گوشی، بدنه شیشه ای و دوربین دوگانه با چیدمان افقی در قاب گوشی از شباهت های این دو گوشی به یکدیگر است.

ماژول های دوربین هم مانند آیفون X نسبت به بدنه کمی برجستگی دارند. بریدگی بالای نمایشگر جایگاه سنسورهای Face ID، بلندگو و دوربین سلفی است. طبق آنچه شایعه شده است این گوشی دارای ابعاد 157.5x77.4x7.7 میلیمتر است و خبری هم از حسگر اثر انگشت در آن نمی باشد. در پایان می توانید رندرهای گوشی 6.5 اینچی آیفون و تصویری که این گوشی در کنار آیفون 6.1 اینچی قرار گرفته است را مشاهده بفرمایید.





منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار