کد خبر: ۱۷۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۶ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 June 01
امروز استودیو بازی سازی تِن چامبِرس کلِکتیو (۱۰Chambers Collective) تصاویر جدیدی از عنوان در دست ساخت خود یعنی GTFO منتشر کرد. در ادامه تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

به گزارش آی تابناک : بازی GTFO در آخرای سال میلادی ۲۰۱۷ در مراسم The Game Awards برای اولین بار معرفی شد. این عنوان در سبک چهار نفره اکشن بقا توسط استودیوی تِن چامبِرس کلِکتیو که مجموعه‌ی Payday را در کارنامه خود دارد، در حال توسعه و ساخت است. بر اساس گفته‌های سازندگان این عنوان به مدت سه سال است که در حال توسعه است. هنگامی که برای اولین بار از این عنوان رونمایی شد، GTFO توجه‌ی بسیاری را به خود جلب کرد. این عنوان با موتور باز سازی شرکت یوتینیتی تکنولوژی (Unity Technologies) یعنی Unity طراحی شده است. ایزابل ریوا (Isabelle Riva)، رئیس اتحادیه این شرکت، در رابطه با اولین تجربه خود از این عنوان گفت:

هنگامی که برای اولین بار تریلر رونمایی بازی GTFO را در رویداد The Game Awards 2017 مشاهده کردیم، بسیار هیجان زده شدیم، این هیجان هنگامی که برای اولین بار در ماه پیشین توانستیم این عنوان را تجربه کنیم، حتی بیشتر نیز شد. ما بسیار تحت تاثیر این موفقیت تیم ده نفره‌ی استودیو تِن چامبِرس کلِکتیو قرار گرفته‌ایم. بدیهی است که موتور بازی سازی Unity توانایی رسیدن به خلاقیت‌های بی حد و مرز را دارد.

بنیان گذار استودیو تِن چامبِرس کلِکتیو آقای اولف اندرسون (Ulf Andersson) همچنین درباره پیشرفت‌هایی که در بازی GTFO از زمان معرفی آن در ماه دسامبر میلادی تا به امروز اعمال شده اظهار کرد:

ما از حمایت‌هایی که در طی رویداد The Game Awards و بعد آن دریافت کرده‌ایم، سر از پا نمی‌شناسیم. قرار گرفتن در معرض این‌ مقدار توجه آن هم برای تیم کوچکی مثل ما که نیازهای مالی را خودمان برطرف می‌کنیم، می‌تواند صنعت سرگرمی را به کلی دگرگون کند. حال با کمک و حمایت Unity ما می‌توانیم به سطح بالاتری برسیم و عنوان GTFO بدون شک می‌تواند تبدیل به بازی‌ای شود که ما سه سال قبل در مورد آن خیال بافی و رویا پردازی می‌کردیم.

عنوان GTFO در رویداد E3 امسال قابل بازی کردن خواهد بود، این یعنی برای اولین بار طرفداران می‌توانند از تجربه بازی لذت ببرند. متاسفانه این عنوان پشت درهای بسته به نمایش درخواهد آمد بنابراین تنها مطبوعات و طرفدارانی که از قبل اجازه حضور در آن نمایش را پیدا کرده‌اند، می‎‌توانند بازی را تجربه کنند.

بازی GTFO در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای کاربران رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر می‌شود. در ادامه تصاویر جدید منتشر شده را مشاهده و نظرات خود را در خصوص این عنوان با ما به اشتراک بگذارید.





منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار