کد خبر: ۱۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 31
Playniac توسعه دهنده‌ی بازی کارتی Insane Robots اعلام کرد که این بازی در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۱۸ (نوزدهم تیر) بر‌روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و سیستم عامل مک عرضه خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : اگرچه بازی‌های رایگانی مانند Hearthstone در بین بازی‌بازان بسیار محبوب شده‌اند ولی باید در نظر بگیرید که برای باقی ماندن در رقابت و عقب نماندن از دیگران مجبورید بسته‌های الحاقی حاوی کارت‌های جدید که برای بازی عرضه می‌شوند را خریداری کنید که با توجه به قیمت و تعداد این بسته‌ها باید هزینه‌ی زیادی را صرف این بازی‌های به اصطلاح رایگان کنید. استودیوی Playniac قصد دارد با کمک گرفتن از این موضوع و با عرضه‌ی یک بازی کارتی که کمتر به کیف پول شما فشار وارد کند به رقابت با بازی‌هایی مانند Hearthstone بپردازد.  بازی کارتی این استودیو قرار است در تاریخ ۱۰ جولای برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و سیستم عامل مک منتشر شود.

گیم‌پلی این بازی بسیار ساده است. شما باید با استفاده از ۴۶ کارت ربات، ۱۰۰ کارت ارتقا و ۲۲ کارت با قابلیت خاص موجود در بازی به رقابت با دیگران بپردازید.  ایده‌ی این بازی در حقیقت زمانی به ذهن سازندگان رسید که مشغول بازی با کارت‌های قدیمی خود با دوستانشان بودند. با این وجود سازندگان قول داده‌اند که بازی از تکنیک‌های پیچیده‌ و متفاوتی در روند مبارزات استفاده خواهد کرد.

علاوه بر بازی به صورت محلی و بخش رقابتی چندنفره و آنلاین، این بازی دارای یک بخش داستانی خواهد بود که ۱۵ ساعت زمان برای کامل کردن آن نیاز دارید. در بخش داستانی بازی شما باید یک انقلاب رباتی را هدایت کنید و در ۵ محیط مختلف با دشمنان مبارزه کنید و آن‌ها را شکست دهید. نسخه‌ی معمولی بازی در زمان انتشار ۱۵٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. همچنین با خرید نسخه‌ی Deluxe بازی به قیمت ۲۳ دلار شما به سیزن پس بازی دسترسی پیدا می‌کنید.

تصاویر و تریلر منتشر شده از این بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید. این بازی در حال حاضر برای عرضه در تاریخ دهم جولای زمان بندی شده است.

نمایشگر ویدیو
00:00
00:33

دریافت ویدئو با کیفیت ۴۸۰p | دریافت ویدئو با کیفیت ۷۲۰p | دریافت ویدئو با کیفیت ۱۰۸۰p



منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار