کد خبر: ۱۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 31
همانطور که انتظار می رفت اپل به روز رسانی نرم افزاری جدید iOS 11.4 را منتشر کرد و این به روز رسانی قابلیت های بسیار جدیدی را برای آیفون و آیپد به ارمغان می آورد.
به گزارش آی تابناک :  به روز رسانی نرم افزاری iOS 11.4 علاوه بر ارائه ی قابلیت های جدید ، محتوی به روز راسن های مربوط به رفع اشکالات آی او اس و بهبودهای عملکردی است.
این به روز رسانی شامل پشتیبانی از AirPlay 2 می شود، این قابلیت در حال حاضر تنها در Apple HomePod و Apple TV پشتیبانی می شود و به زودی به دستگاه های شخص ثالث نیز افزوده می شود. Apple HomePod هم اکنون با قابلیت Stereo Pair ارائه می شود که این امکان را برای شما فراهم می کند تا بلندگوهای HomePod های دمختلف را با یکدیگر جفت کرده و از آن به عنوان یک بلندگو استریو استفاده کنید. این قابلیت هم اکنون به صورت خودکار با قرار گرفتن دو نوع از این بلندگوها در یک اتاق فعال می شود.

اپل به روز رسانی iOS 11.4 را منتشر کرد

اپل به روز رسانی iOS 11.4 را منتشر کردنسخه جدید آی او اس اپل همچنین از Messages در iCloud پشتیبانی می کند و بدین ترتیب از تمامی پیام های شما در iCloudپشتیبان گیری می شود. این قابلیت هنگامی که یک دستگاه جدید اپل را خریداری کنید ، کاربردی خواهد بود چرکه به شما اجازه می دهد تا پیام های قدیمی خود را در دستگاه جدید وارد کنید.
این به روز رسانی هم اکنون برای آیفون، آیپد و آِپد تاچ در دسترس است و می توانید با دنبال کردن مسیر Settings > General > Software update. آن را دانلود و نصب کنید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این به روز رسانی به وب سایت رسمی اپل مراجعه فرمایید.




منبع : هم رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار