کد خبر: ۱۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 30
طرح ویژه کولرمستر و گیگابایت برای خریداران محصولات این دو برند اعلام شد. در این طرح که شامل سه پیشنهاد ویژه است خریداران محصولات گیگابایت و کولرمستر از هدایای ویژه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش آی تابناک : همچنین علاوه بر این جوایز، کاربرانی که محصولات گیگابایت یا کولرمستر را خریداری کرده باشند می‌توانند با ثبت سریال محصول یا محصولات خود در سایت اختصاصی این طرح به نشانی ramadan.aorus.ir در قرعی‌کشی 50 عدد کیبورد و ماوس کولرمستر همراه با یک جایزه ویژه سفر به ترکیه شرکت کنند. این طرح از 5 خردادماه آغاز شده است و تا 12 تیرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

در اولین بسته پیشنهادی، کلیه خریدارانی که یک محصول مادربرد و یک محصول کارت گرافیک و یک محصول منبع تغذیه مطابق با مشخصات اعلام شده در سایت اختصاصی این طرح را انتخاب کنند یک خنک‌کننده حرفه‌ای کولر مستر Master MA610P جایزه خواهند گرفت. در میان محصولات ارائه شده در این بسته می‌توان به مادربردهای فوق‌حرفه‌ای گیگابایت با تراشهX299 و تراشه Z370 اینتل، کارت‌های گرافیکی مجهز به پردازنده GTX 1080 و منبع‌تغذیه‌های پیشرفته کولرمستر با توان 1000 و 1200 وات اشاره کرد.

بسته پیشنهادی دوم نیز شامل یک مادربرد و یک کارت گرافیک و یک منبع تغذیه مطابق با مدل‌های اعلام شده است و خریدارانی که این سه محصول را بطور همزمان تهیه کنند، یک جایزه ویژه خنک‌کننده کولر مسترHyper 212LED دریافت خواهند کرد.

بسته پیشنهادی سوم برای خریدارانی در نظر گفته شده است که یک محصول از برند کولر مستر و یک محصول از برند گیگابایت به صورت همزمان تهیه کنند. در محصولات پیشنهادی این گروه مادربردهای گیگابایت با تراشه‌های H370، Z370 و B250 یا کارت گرافیک‌های گیگابایت با پردازنده 1060، 1050t و 1050 همراه با منبع‌تغذیه‌های کولر مستر از سری‌های Vanguard،MW B و MWE B معرفی شده‌اند.

در مرحله بعدی، تمامی خریداران محصولات گیگابایت و کولرمستر که اطلاعات خود را در سایت ویژه این طرح به نشانی  ramadan.aorus.ir ثبت کرده باشند، در قرعه‌کشی جایزه سفر به ترکیه شرکت خواهند کرد.




منبع : شهر سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار