کد خبر: ۱۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 29
اگر تصویر منتشر شده که ادعا می‌شود محافظ‌های صفحه‌نمایش دو گوشی مورد انتظار گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL را نمایش می‌دهد، معتبر باشد، اطلاعات جذابی از این گوشی‌ها به دستمان رسیده است. با فارنت همراه شوید…

به گزارش آی تابناک : بنابر این تصویر منتشر شده به نظر می‌رسد که هر دو گوشی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL از حاشیه‌های بسیار باریک بهره می‌گیرند که هیچ غافل‌گیری خاصی ندارد. گوگل پیکسل 3 XL دارای یک بریدگی سیاه‌رنگ در بالای صفحه‌نمایش خود خواهد بود که اندروید پی هم از آن پشتیبانی می‌کند. تعدادی سوراخ دیگر در این محافظ‌های صفحه‌نمایش دیده می‌شود که دوربین سلفی دوگانه را برای هر دوی نسل سوم گوشی‌های گوگل پیکسل تایید می‌کند.

تا جایی که می‌توان از روی بریدگی دیگری که روی محافظ‌ها قرار دارد گفت هر دو مدل از وجود یک اسپیکر در پایین صفحه خود بهره خواهند برد. همچنین هر دو از طراحی مدرن شامل نسبت تصویر 18:9 استفاده می‌کنند. نیازی به گفتن نیست که صفحه‌نمایش پیکسل 3 XL از پیکسل 3 معمولی بزرگ‌تر خواهد بود.

سال گذشته شایعاتی وجود داشت که شرکت ال‌جی کار ساخت نسل سوم پیکسل‌های گوگل را بر عهده خواهد گرفت. اچ‌تی‌سی گوشی پیکسل 2 را تولید کرد در حالی که کار تولید پیکسل 2 XL به ال‌جی واگذار شد. از آن موقع تاکنون هیچ خبر دیگری در این زمینه منتشر نشده است و نمی‌دانیم که آیا این قضیه واقعیت دارد یا خیر.

مد نظر داشته باشید که تصویر محافظ‌های صفحه‌نمایش از شبکه ویبو برداشته شده است و توصیه می‌کنیم که این اطلاعات را بیشتر به عنوان یک شایعه در نظر بگیرید. نکته دیگر این که تا زمان عرضه پیکسل‌های گوگل 4 یا 5 ماه باقی مانده و موارد زیادی ممکن است تغییر پیدا کند. نظر شما در مورد نسل بعدی گوشی‌های گوگل چیست؟





منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار