کد خبر: ۱۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۲ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 29
سال گذشته بود که تائید شد شرکت یوبیسافت وظیفه‌ی ساخت نسخه‌ی جدیدی از سری بازی Avatar بر اساس فیلم‌های کارگردان معروف سینما، جیمز کَمِرون (James Cameron) را برعهده دارد. حال به تازگی تائید شده که برای تجربه‌ی این بازی باید مدتی طولانی در انتظار بمانیم.
به گزارش آی تابناک : شرکت یوبیسافت در مصاحبه‌ای با وب‌سایت IGN تائید کرد که بازی جدید Avatar تا سال مالی ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد که این بدین معنی‌ است که این عنوان دست‌کم تا اول آپریل ۲۰۲۰ در دسترس نخواهد بود. دنباله‌ی فیلم مورد انتظار Avatar، یعنی Avatar 2 در دسامبر سال ۲۰۲۰ اکران می‌شود و نماینده‌ی یوبیسافت اعلام کرده تا زمان اکران این فیلم، بازی بعدی نیز منتشر نخواهد شد:

Avatar یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمند‌ترین نام‌های تجاری در دنیای سرگرمی‌ است و ما با استودیو و موتور بازی‌سازی قدرتمندی، برنامه‌های بزرگی برای بازی جدید آن داریم. فیلم بعدی Avatar اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر می‌شود، پس بازی جدید ما نیز تا قبل از سال مالی ۲۰۲۱ منتشر نخواهد شد.

اولین بازی Avatar درکنار فیلم نخست این مجموعه در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و یوبیسافت اعلام کرد که این بازی توانسته سود خوبی برای این شرکت به ارمغان بیاورد.

این بازی قرار است توسط استودیو سازنده بازی The Division یعنی استودیو یوبیسافت مسیو (Ubisoft Massive) و استودیو تازه تاسیس شده‌ی یوبیسافت استکهلم (Ubisoft Stockholm) توسعه یابد. یوبیسافت در گذشته اعلام کرده بود که آقای پاتریک باخ (Patrick Bach) را که از سازندگان کهنه‌کار سری Battlefield بوده و پس از ساخت Battlefield 1 از دایس جدا شده بودند، برای رهبری  استودیو یوبیسافت استکهلم استخدام کرده است.

با این‌که تقریبا هیچ اطلاعاتی از بازی جدید Avatar در دسترس نیست، اما مشخص است که بازی در سیاره‌ی پاندورا جریان خواهد داشت و قرار است در تاریخ نامشخصی برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها منتشر شود.





منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار