کد خبر: ۱۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 28
در ماه خرداد هستیم و تقویم یک رویداد مهم را به ما نشان می‌دهد. کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 در ماه جاری برگزار خواهد شد. ردموندی‌ها ظاهرا برای کنفرانس امسال خود تدارک ویژه‌ای دیده‌اند، چرا که مدت کنفرانس این شرکت از همیشه طولانی‌تر خواهد بود.

به گزارش آی تابناک : زمان زیادی تا باز شدن درهای بهشت گیمرها باقی نمانده است، نمایشگاه E3 2018 مانند همیشه در خرداد ماه آغاز خواهد شد و کنفرانس مایکروسافت در این نمایشگاه نیز در تاریخ 10 ژوئن یعنی 20 خردادماه برگزار می‌شود. در کنفرانس سال گذشته مایکروسافت با معرفی ایکس باکس وان ایکس برترین محصول سخت‌افزاری نمایشگاه را رونمایی کرد.

ظاهرا ردموندی‌های برای کنفرانس امسال تدارک بیشتری دیده‌اند، چرا که طول مدت کنفرانس این شرکت در نمایشگاه E3 سال جاری از 90 دقیقه به 2 ساعت افزایش پیدا کرده است. برطبق اظهارات آرون گرینبرگ مدیر بخش بازاریابی ایکس باکس کنفرانس امسال مایکروسافت از همیشه جذاب‌تر خواهد بود و به دلیل تعدد عناوین معرفی شده زمان کنفرانس از همیشه 30 دقیقه طولانی‌تر خواهد بود.

گرینبرگ در پاسخ به کاربرانی که در مورد نمایشگاه E3 امسال سوال کرده بودند و خواهان شنیدن جزییاتی در مورد این رویداد مهم بودند این مسئله را عنوان کرده است. گرینبرگ عنوان کرده که مایکروسافت هرچه را که در چنته داشته در کنفرانس خود نشان خواهد داد و چیزی را برای آینده نگه نخواهد داشت.

این تغییر کاملا دلگرم‌کننده به‌نظر می‌رسد، چرا که به احتمال زیاد شاهد رونمایی از چندین بازی اختصاصی برای پلتفرم ایکس باکس وان خواهیم بود. در ادامه باید صبر کنیم و ببینیم فیل اسپنسر مدیر بخش ایکس باکس مایکروسافت قادر خواهد بود در بعد محتوا، ایکس باکس را به پلتفرم برتر تبدیل سازد یا خیر.




منبع : GAMING BOLT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار