تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 27
تلگرام ابزار دست بیش از ۴۰ میلیون ایرانی بوده و حدود ۴ سال شب و روز مان را به آن گره زده بودیم و با مشکلاتی که برای فیلتر کردن تلگرام به وجود آورده اند، به نظر می رسد که بیسفون پلاس بتواند جایگزین خوبی باشد که خلا محسوس تلگرام را پر کند.

به گزارش آی تابناک : از میان تمام ابزارهایی که تا کنون به عنوان پیام رسان بومی، نام برده اند، با تجربه و اطمینان خاطر، می توان بیسفون پلاس را معرفی کرد و بدین صورت، با انتقال به این برنامه، از نبود تلگرام نگران نبود.

در این مطلب می خواهیم به بررسی کامل بیسفون پلاس بپردازیم.

معرفی پیام رسان بیسفون پلاس

پیام رسان رایگان بیسفون پلاس، به عنوان یک پیام رسان ایرانی به شمار می آید که نسخه پیشرفته ای از برنامه بیسفون است. به کمک این پیام رسان، می توانید چت شخصی، چت گروهی، کانال، و پیام های صوتی و تصویری ایجاد کنید و از تمامی امکاناتی که در تلگرام بهره مند بودید، استفاده کنید.

پیام رسان بیسفون پلاس

 

تفاوت پیام رسان بیسفون پلاس با بیسفون

پیام رسان بیسفون پلاس از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با پیام رسان رایگان بیسفون ندارد، اما چیزی که این دو را از هم متمایز کرده، قدرت فنی بیسفون پلاس نسبت به بیسفون است.

اگر عضو بیسفون بوده باشید مطمئنا متوجه شده اید که با رشد کاربران در این شبکه روز به روز، مشکلات فنی و ساختاری در ان رخ داده است.

بیسفون پلاس دارای امکانات کاملا محلی است که جلوی رخ دادن چنین مشکلاتی را می گیرد و کارایی نرم افزار را بهتر می کند. به نظر می رسد با روی آوردن اغلب کاربران بعد از تلگرام به این برنامه، بهتر است که از بیسفون پلاس استفاده کنید.

تفاوت بیسفون پلاس با تلگرام

اگر بخواهید به ارزش بیسفون پلاس وتلگرام پی ببرید کافی است به چت شبیه سازی شده بیسفون پلاس و تلگرام که در زیر آورده شده توجه کنید تا متوجه تفاوت ها و شباهت های ساختاری این برنامه ها شوید:

نمایشگر ویدیو
00:02
00:23

 

نمایشگر ویدیو
00:00
00:23

همانطور که مشاهده می کنید، آن چه که در ابتدا مشاهده می کنید تصویری از عملکرد کار کردن با نرم افزارهای مشابه با بیسفون پلاس است و در فیلم دوم، عملکرد بیسفون پلاس را مشاهده می کنید.

از این دو فیلم می توان فهمید که از نظر ظاهری و ساختاری، پیام رسان ها شباهت دقیقی به بیسفون پلاس دارند، اما از نظر سرعت عملکردی بیسفون پلاس بسیار بهتر از سایر نرم افزار ها عمل می کند.

امکان جستجوی کانال در بیسفون پلاس

بیسفون پلاس برنامه ای است که به شما اجازه می دهد در آن کانال های دلخواه خود را ایجاد کنید و حتی از شناسه های موجود در آن برای خود استفاده کنید. ( البته با کمی محدودیت )

اما اگر به دنبال کانال خاصی باشید که نه دقیقا اسم آن را می دانید و نه آی دی آن را به خاطر دارید، کافی است یک جستجوی کوتاه در این برنامه انجام دهید، تا لیست کانال ها را مشاهده کنید.

پیام رسان بیسفون پلاس برای اندروید

بیشتر کاربرانی که از بیسفون پلاس استفاده می کنند کاربران اندرویدی هستند به همین خاطر بیسفون پلاس امکان نصب شدن روی تمامی پلتفرم های اندرویدی را دارد و به خوبی اجرا می شود و ابزار دست شما برای پیام رسانی و تماس خواهد بود/

پیام رسان بیسفون پلاس برای iOS

iOS هم پلتفرمی است که بسیاری از کاربرانش، به دنبال یک نرم افزار ارتباطی خوب، در آن هستند به همین خاطر می توان از نسخه آی او اس، بیسفون پلاس نیز استفاده کرد

نسخه دسکتاپ و تحت وب بیسفون پلاس

از آن جا که بسیاری از کاربران به دنبال راهی برای ارتباط با دوستان خود از طریق وب و یا رایانه خود هستند، دوست دارند که نسخه تحت وب و البته ویندوزی یا پی سی بیسفون پلاس را هم در اختیار داشته باشند که خوشبختانه به کاربران قول داده اند تا به زودی این برنامه را تحت وب و پی سی و دسکتاپ نیز ارائه کنند.

پیام رسان بیسفون پلاس

حجم داده های دریافتی و ارسالی در بیسفون پلاس

اولین چیزی که سال ها قبل من را به سمت نرم افزارهای خارجی مخصوصا تلگرام کشید این بود که می توانستم حجم نا محدودی از دیتا را دانلود یا آپلود کنم. خوشبختانه بیسفون پلاس این نیاز کاربران را خوب درک کرده و در حال حاضر تمامی تبادلات، با حجم نا محدود روی این شبکه صورت می گیرد.

انواع تماس صوتی در بیسفون پلاس

یکی از قابلیت های مهم بیسفون پلاس این است که می توان با کمک آن با دیگران تماس های صوتی برقرار کرد. به طور کلی سه حالت برای تماس صوتی با کاربران در بیسفون پلاس وجود دارد

ارسال پیام صوتی ( وویس ) در بیسفون پلاس

حتما تا حالا بارها رخ داده که حوصله نوشتن نداشته ای یا مشکلی داشته ای که دستت به کار نمی رفته است! در چنین شرایطی بهترین کار استفاده از پیام صوتی است. بیسفون پلاس از ابتدای امر، امکان ارسال پیام صوتی را برای کاربران فراهم کرده اما جالبترین چیزها تنوع در تماس های صوتی آن است.

تماس صوتی رایگان در بیسفون پلاس

زمانی که می خواهید با یکی از کاربران حاضر در بیسفون پلاس تماس برقرار کنید می توانید وارد برنامه شده و از CALL استفاده کنید و تماس را برقرار کنید. این کار هم اکنون در اغلب اپلیکیشن ها انجام می شود و موجب صرفه جویی بسیار در هزینه های کاربران شده است. اما نکته جالبتر اینکه…

پیام رسان بیسفون پلاس

تماس صوتی با سایر اپراتورها و حتی تلفن های خانگی در بیسفون پلاس

نرم افزار بیسفون پلاس به شما به زودی اجازه خواهد داد، که با سایر اپراتورها و تلفن های ثابت تماس برقرار کنید و بدین صورت نسبت به هزینه های کلان، با هزینه کمتری ساعت ها با مخاطب خود صحبت کنید.

جالب تر اینکه می توانید حتی به کمک بیسفون پلاس با خارج از کشور با تلفن ثابت نیز تماس حاصل کنیدو از یک مکالمه با کیفیت و ارزان بهره مند شوید. البته اعتبار لازم را باید خریداری کنید.

مزیت های call out در بیسفون پلاس چیست؟

قبل از هر چیز خوب است در مورد قابلیت call out بدانید.

call out در بیسفون پلاس امکان تماس بین الملل را برای شما فراهم می کند که می توان گفت تا ۱۵ درصد ارزان تر از حالت معمولی می توانید مکالمه داشته باشید.

 

امکان ثبت دامنه در بیسفون پلاس

یکی از امکانات خوب در بیسفون این است که به شما اجازه می دهد دامنه های دلخواه خود را در آن ثبت کنید. در صورتی که برخی از دامنه های دلخواه شما قبلا در این سرویس ثبت شده با یک نامه نگاری کوتاه می توانید آن را از آن خود کنید. کافی است با شرکت مربوطه تماس حاصل کنید.

امنیت در بیسفون پلاس چگونه است؟

گفته می شود که امنیت مهم ترین چیزی است که بیسفون پلاس به دنبال آن بوده و برای عملی کردن آن، از پروتکل هایی استفاده کرده که تماس ها و ارتباط ها را بهتر و امن تر کرده است. وجود ۲ میلیون کاربر در این برنامه در حال حاضر گویای موفقیت و اعتماد به بیسفون پلاس بوده است.

فعالیت های تبلیغاتی و بازاریابی در بیسفون پلاس چگونه است؟

گفته می شود که بیسفون پلاس به دنبال راهی برای ارتقای کسب وکار هاست. از این رو، به دو صورت می توان از فضای حمایتی کسب و کارها در بیسفون بهره مند شد

  1. اول اینکه می توانید در کانال های پر بازدید به راحتی و بدون محدودیت ( با تماس با ادمین کانال ها ) محصولات و خدمات خود را تبلیغ کنید
  2. دوم اینکه به زودی خود بیسفون پلاس سرویس های معرفی کسب و کار را برای کاربران و بازاریاب ها فراهم خواهد کرد.

پیام رسان بیسفون پلاس

رابط کاربری بیسفون پلاس چگونه است؟

بعد از اینکه مقایسه ای کلی بر روی پیام رسان های داخلی انجام دادم، متوجه شدم که ساده ترین رابط کاربری، و چیزی که شبیه به پیام رسان های ساده و پر کاربر بوده، همین بیسفون پلاس بوده است. بنابراین اگر به دنبال تجربه محلی جدید شبیه به پیام رسان های میلیونی هستید، بیسفون پلاس نزدیک ترین چیز به تصور شماست.

امکانات محاوره ای و ارتباطی بیسفون پلاس به چه صورت است؟

قطعا هنگام چت کردن به صورت فردی و گروهی، به کمک شکلک ها یا همان اموجی ها و اسمایلی ها، می توانید راحت تر مکالمه کنید و منظورتان را ارسال کنید. خوشبختانه در نرم افزار بیسفون پلاس از هر دو نوع اسمایلی و اموجی و استیکر به خوبی استفاده شده و بدین ترتیب می توانید مکالمات خود را از یک سری نوشته بی روح خارج کتید.

 

برای دانلود پیام رسان بیسفون پلاس چکار کنیم؟

برای اینکه بخواهید از نرم افزار بیسفون پلاس استفاده کنید، ابتدا لازم است پلتفرم خود را شناسایی کنید. هم اکنون کاربران می توانند به دو صورت برای آی او اس و اندروید از نصب بیسفون پلاس روی گوشی بهره مند شوند. برای دانلود می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

دارندگان سیستم عامل اندروید: برای دانلود بیسفون پلاس از کافه بازار کلیک کنید 

دارندگان سیستم عامل اندروید: برای دانلود بیسفون پلاس از گوگل پلی کلیک کنید 

دارندگان سیستم عامل iOS: برای دانلود بیسفون پلاس از اپ استور اپل کلیک کنید

پیام رسان بیسفون پلاس

آموزش استفاده از پیام رسان بیسفون پلاس

برای اینکه بتوانید با این پیام رسان راحت تر کار کنید لازم است که آموزش هایی پیرامون آن ببینید. اولین چیزی که مورد نیاز کاربران است این است که، با این پیام رسان تماس برقرار کنند.

آموزش برقراری تماس صوتی با نرم افزار بیسفون پلاس

برای برقراری لازم است که پس از نصب بیسفون پلاس، نوع تماس خود را مشخص کنید. در صورتی که می خواهید تماس صوتی داخل بیسفونی استفاده کنید کاربر مورد نظر باید بیسفون را نصب داشته باشد. ( برای CALL OUT ) نیازی نیست که کاربر، حتما بیسفونی باشد.

در صفحه بیسفون پلاس، در سمت راست و بالا علامت تماس و شماره گیری را به صورت زیر مشاهده می کنید:

برقراری تماس با بیسفون پلاس

این گزینه را از تب، CALLS می توانید، مورد دسترسی قرار دهید.

بعد می توانید شماره مورد نظر را بنویسید و جستجو کنید:

برقراری تماس با بیسفون پلاس

و در نهایت بعد از نوشتن شماره، یا پیدا کردن مخاطب خود، روی آیکون سبز رنگ تماس که در مرکز واقع شده ( مرکز و پایین در عکس بالا ) تماس را برقرار کنید

برقراری تماس با بیسفون پلاس

هنگام برقراری تماس می توانید از امکانات مختلفی مثل قطع کردن صدا، اسپیکر، نگهداشتن تماس و استفاده از صفحه کلید نیز بهره مند باشید.

این گزینه در واقع روش برقراری تماس Call Out می باشد.

محدودیت ساخت کانال در بیسفون پلاس

اگر تا کنون از پیام رسان های دیگر استفاده کرده اید، باید بدانید که ساختن کانال در بیسفون پلاس به راحتی ساختن کانال در سایر پیام رسان ها نیست. کافی است برای ایجاد کانال، درخواست ایجاد کانال صادر کرده و با وارد کردن اطلاعات مهم و خاص، بعد از تایید، به کمک پشتیبانی کانال لازم را ایجاد کنید.

پیام رسان بیسفون پلاس

به نظر می رسد که این کار، برای مدیریت کانال های مهم و هرزه نگار است و می توان بدین صورت به سلامت این پیام رسان کمک کرد اما در آینده ای نه چندان دور که شمار کاربران رو به فزونی است، این موضوع خود به چالشی تبدیل خواهد شد پس لازم است هر چه سریع تر نسبت به ثبت کانال های خود اقدام کنید.

کاربران می توانند برای ارتباط با بیسفون و دریافت کانال های مورد نظر خود هم اکنون درخواست خود را به آدرس channel@bisphone.com ارسال نمایند و تا ۵ روز منتظر پاسخ خود از سوی بیسفون باشند.

چه نوع محتوایی در بیسفون پلاس قابل ارسال است؟

بیسفون پلاس خوشبختانه از نظر نوع محتوا تا کنون محدودیتی ایجاد نکرده است و شما می توانید به راحتی، با آن به ارسال ویدیو، عکس، متن، لینک، استیکر و صدا و موسیقی، مبادرت ورزید.

با اطمینان خاطر می توان گفت که بیسفون پلاس یکی از دوست داشتنی ترین نرم افزارهایی است که من تا کنون دیده ام و به راحتی توانسته ام با آن کار کنم و اوقات خوبی در آن سپری کنم. توصیه می کنیم همین حالا سریع آن را نصب کنید و از این پیام رسان خاص استفاده کنید و تجربه خود را از استفاده آن، برای ما در بخش نظرات بنویسید.





منبع : گویا آی تی  
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار