کد خبر: ۱۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 26
شرکت هوآوی در اطلاعیه‌ای به کاربران خود اعلام کرده است که دیگر امکان آنلاک کردن بوت‌لورد گوشی‌های اندرویدی این شرکت را نخواهند داشت.

به گزارش آی تابناک : وقتی صحبت از به‌روزرسانی گوشی‌های اندرویدی می‎شود، هوآوی یکی از شرکت‌هایی است که وضعیت خوبی در این زمینه دارد و همواره سعی می‌کند حداکثر محصولات خود را به نسخه‌های جدید اندروید آپدیت کند.

هوآوی برای سال‌ها به کاربرانش اجازه می‌داد با دریافت کدی، بوت‌لودر گوشی‌های خود را آنلاک و کاستوم‌ رام‌های دلخواه خود را روی گوشی فلش کنند. این امکان برای کاربرانی که علاقه زیادی به نصب کاستوم‌ رام‌ها و مدهای مختلف دارند ضروری است.

متاسفانه هوآوی در بیانیه‌ای به کاربران خود اطلاع داده است از این پس امکان آنلاک کردن بوت‌لودر را نخواهند داشت و کدی برای آنلاک کردن گوشی به گوشی‌های جدید داده نمی‏شود. کاربران فعلی گوشی‌ها هوآوی نیز تنها 60 روز از این تاریخ فرصت خواهند داشت تا بوت‌لودر دستگاه خود را آنلاک کنند.

هوآوی در توضیح این تصمیم گفته است، از آنجا که فلش کردن کاستوم رام‌ها، اشکالات متعددی را برای کاربران به وجود می‌آورد تصمیم گرفته است با لغو امکان آنلاک کردن بوت‌لودر، تجربه بهتری از کار با گوشی به کاربران ارائه دهد!

در حالی که احتمالا شمار زیادی از کاربران عادی هوآوی از این تصمیم متضرر نمی‌شوند، افرادی که علاقه به نصب کاستوم رام‌های مختلف روی گوشی خود دارند از این تصمیم خوشحال نخواهند شد.







منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار