کد خبر: ۱۶۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 26
شیائومی نسل سوم دستبندهای هوشمند محبوبش را در نوبت معرفی دارد. گفته می‌شود که Mi Band 3 هم 10 خرداد معرفی خواهد شد. راهنمای کاربری این گجت هوشمند روز گذشته منتشر شد و برخی مشخصاتش را فاش کرد.

به گزارش آی تابناک : انتظار می‌رود که نسل تازه دستبندهای هوشمند سلامت شیائومی به نام Mi Band 3 و در خلال رویداد 31 مه (10 خرداد) در چین معرفی شود. البته شیائومی هنوز رسما این موضوع را مورد تأیید قرار نداده است اما انتشار تصاویر منسوب به راهنمای کاربر این گجت هوشمند تازه بر احتمال رونمایی قریب الوقوعش می‌افزاید. همان‌طور که می‌دانید، شیائومی برگزاری رویداد تازه‌اش را در تاریخ 10 خرداد تأیید و اعلام کرده است که قصد دارد در خلال برگزاری آن از پرچمدار تازه Mi 8 و چند محصول دیگر رونمایی کند. از طرف دیگر اخیرا شاهد انتشار تیزر تبلیغاتی Mi Band 3 توسط شیائومی بودیم و مدیر عامل این شرکت هم چندی پیش در رویداد رونمایی از گوشی گیمینگ BlackShark در حالی حضور یافت که این دستبند را روی دست خود بسته بود. این شواهد به خوبی نشان می‌دهند که شیائومی در آینده نزدیک از نسل تازه Mi Band پرده برمی‌دارد.

راهنمای کاربر فاش شده منسوب به Mi Band 3 به زبان چینی نوشته شده است اما در کنار نوشته‌ها همچنین تصاویر ساده‌ای هم از این دستبند دیده می‌شود. با توجه به این تصاویر شاهد هستیم که در این نسل تازه هم بدنه از بندها جدا می‌شود و این بندها هم احتمالا مانند مدل‌های قبلی از جنس سیلیکون هستند. نحوه شارژ دستگاه هم مانند دستبندهای قبلی این سری طراحی شده است و باید بدنه را پس از جدا کردن از بندها از طریق داک‌های تعبیه شده به شارژ متصل کنید. صفحه نمایش Mi Band 3 در مقابل Mi Band 2 گردتر و خمیده‌تر طراحی شده است و براساس اطلاعات درون تصاویر همچنین پیش بینی می‌شود که دکمه خانه روی این پنل نمایش تعبیه شده باشد. پیش از این شایعه شده بود که دکمه خانه از صفحه نمایش Mi Band 3 حذف می‌شود و این بار شاهد تعبیه نوعی صفحه نمایش کاملا لمسی خواهیم بود. البته احتمال تعبیه صفحه نمایش حساس به لمس در Mi Band 3همچنان وجود دارد و این پیش بینی باتوجه به تصاویر مندرج در راهنمای کاربر بیش از پیش قوت می‌گیرد.

گالری تصاویر (3 تصویر )

دستبند هوشمند Mi Band 3 چندی پیش مجوز دریافت کرد و حالا دیگر می‌دانیم که این گجت هوشمند از بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این انتظار می‌رود که دستبند هوشمند مذکور یکی از مجوزهای IP67 یا IP68 را هم دریافت کند و با مقاومت در مقابل نفوذ گردوخاک و آب برای پایش فعالیت‌های آبی ازجمله شنا هم مناسب باشد. پیش بینی می‌شود که Mi Band 3 از امکان پرداخت موبایلی NFC پشتیبانی کند و عملگرهای ژستی و حرکتی تازه‌ای به آن اضافه شوند. Mi Band 3 هم مانند سایر نسل‌های قبلی ارزان قیمت خواهد بود اما قیمت نهایی‌اش هنوز فاش نشده است و فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم در رویداد 31 مه چه اتفاقی رخ می‌دهد.





منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار