کد خبر: ۱۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 26
ثبت‌نام برای حضور در اینوتکس 2018، بزرگ‌ترین رویداد اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور، آغاز شد و تا ۹ خرداد ۹۷ ادامه دارد.
به گزارش آی تابناک :  هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با موضوع «شهر هوشمند» از ۱۴ تا  ۱۶تیرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران برگزار می‌شود. مهلت ثبت‌نام در این نمایشگاه تا نهم خردادماه 97 اعلام شده‌است.

این رویداد، امسال میزبان اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور ازجمله شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های نوپا، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد،‌ سرمایه‌گذاران جسورانه و صندوق‌های سرمایه‌گذاری، فرشتگان کسب‌و‌کار، مخترعان، منتورها، برگزارکنندگان رویدادهای استارتاپی،‌ رسانه‌های استارتاپی، ارائه‌کنندگان زیرساخت‌ها در بخش‌های حاکمیتی و ... است. 

طبق اعلام برگزارکنندگان این رویداد، استارتاپ‌ها با پرداخت ۲۵۰ هزار تومان امکان دریافت کانتر، فضای جلسه اشتراکی جهت مذاکره و حضور در کارگاه‌ها و رویدادهای نمایشگاه را خواهند داشت.  این مبلغ برای مخترعان ۲۰۰ هزار تومان است. در این خصوص مخترعانی که عضو بازار دارایی فکری و شبکه نوآوری تهران (TINet) باشند شامل تخفیف ۵۰ درصدی نیز می‌شوند.

غرفه‌های بزرگ INOTEX که مناسب برای شرکت‌های فناور و سازمان‌های بزرگ، شتاب‌دهنده‌ها و مراکز رشد است بر اساس متراژ درخواستی و خدمات اختصاصی حدودا متری ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

همچنین طی هماهنگی با صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و تولیدی می‌توانند ۷۰ درصد از هزینه حضور خود در نمایشگاه را دریافت کنند. شتاب‌دهنده‌هایی که عضو مرکز شتاب‌دهی باشند نیز ۲۰ درصد تخفیف حضور در نمایشگاه خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت http://inotex.com/fa/ مراجعه کنند.





منبع : افتانا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار