کد خبر: ۱۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 24
بیشتر کاربران گوشی های هوشمند با این مسئله روبرو هستند که باید برای مطالعه متن های طولانی صفحه گوشی خود را روشن نگه دارند. گاهی اوقات مجبور می شویم تا صفحه گوشی خود را بدون اینکه نیاز باشد لمس یا اسکرول کنیم، چون پس از گذشت دقایقی صفحه گوشی تار می شود و لحظاتی بعد صفحه خاموش می شود.
به گزارش آی تابناک : باید بگوییم که به روزرسانی جدید اندروید پی این مشکل را با افزودن قابلیت های جدید به سنسور اثر انگشت از بین برده است. در نسخه جدید شما می توانید با لمس سنسور اثر انگشت از خاموش شدن صفحه نمایش گوشی جلوگیری کنید.
این قابلیت مسلما در گوشی های هایی که سنسور آنها در پشت دستگاه قرار دارد نسبت به گوشی های که سنسور آنها در جلو و در زیر صفحه است مفید تر و کاربردی تر خواهد بود.

افزودن قابلیت جدید به حسگر اثر انگشت در اندروید پی

افزودن قابلیت جدید به حسگر اثر انگشت در اندروید پیالبته ال جی و سامسونگ پیش از این راه حلی برای این مشکل ارائه کرده اند، آنها در گوشی های خود از یک دوربین جلویی استفاده کرده اند که با تشخیص چهره شما در حین مطالعه مانع از خاموش شدن صفحه می شود. اگر چه این مورد بهتر و مفید تر به نظر می رسد، اما برخی از کاربران گزارش کرده اند که این قابلیت مصرف باتری را تا حد زیادی افزایش می دهد چرا که در این حالت دوربین هر چند دقیقه فعال می شود که باعث مصرف بالای باتری می شود. اما همه می دانیم که اگر راهی وجود داشت که برای روشن نگه داشتن صفحه گوشی مجبور نبودیم هیچ کاری حتی یک لمس ساده سنسور اثر انگشت، انجام دهیم خیلی بهتر بود.




منبع : هم رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار