تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 24
اینستاگرام اعلام کرد که قابلیت میوت کردن حساب‌های کاربری را فراهم کرده و به زودی برای همه کاربران فعال می‌شود.

به گزارش آی تابناک : سرانجام پس از انتشار شایعاتی، اینستاگرام رسما اعلام کرد که ویژگی میوت کردن صفحات اینستاگرامی را به اپلیکیشن خود اضافه خواهد کرد. با این ویژگی می‌توانید حتی حساب‌های کاربری را که دنبال نمی‌کنید، میوت کنید. با میوت کردن یک حساب کاربری، دیگر پست‌های آن شخص را در فید خود نخواهید دید. ولی اگر به صفحه شخصی آن حساب مراجعه کنید، قادر خواهید بود که پست‌های آن را ببینید و در صورتی که آن شخص برای شما کامنتی بگذارد یا شما را روی عکسی تگ کند، اعلان این رویداد برای شما ارسال می‌شود. به این ترتیب بدون اینکه شخص میوت شونده آگاه شود، می‌توانید از دیدن پست‌های او اجتناب کنید.

برای اینکه شخصی را میوت کنید کافی است، با ضربه زدن بر روی علامت سه نقطه که در بالا گوشه سمت راست هر پستی قرار گرفته است، منو را باز کنید. سپس از آن قسمت می‌توانید انتخاب کنید که پست‌ها یا پست‌ها و استوری‌های صاحب آن پست را میوت کنید. همچنین می‌توانید از منوی داخل صفحه شخصی فرد یا داخل استوری، پست‌ها و استوری‌های او را میوت کنید.

به گفته اینستاگرام،‌ قابلیت میوت کردن با به روز رسانی‌هایی که اخیرا برای این برنامه ارائه شده اضافه شده و به زودی در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.





منبع : ICLARIFIED
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار