کد خبر: ۱۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 24
همانطور که پیش از این در شایعات ذکر شده بود شیائومی پرچمدار بعدی خود را با نام Mi 8 رونمایی خواهد کرد و از اختصاص عدد 7 برای گوشی جدید خود صرفه نظر کرده است. این شرکت به تازگی این خبر را در ویبو تایید کرده و همچنین از رونمایی این گوشی در تاریخ 10 خرداد خبر داده است. دلیل ارائه ی Mi 8 بعد از مدل Mi 6 و صرف نظر از عدد 7 ، هشتمین سالگرد تاسیس این شرکت بیان شده است و همچنین با آخرین رقم سال میلادی جاری مطابقت دارد.
به گزارش آی تابناک : مشخصاتی که اخیراً از این گوشی به بیرون درز کرده حاکی از آن است که این گوشی مجهز به یک صفحه نمایش 6.01 اینچی با یک بریدگی است که محل قرار گیری حسگرهای سه بعدی برای بازکردن قفل گوش با تشخیص چهره است. گفته می شود که این گوشی مجهز به تراشه ی اسنپدراگون 845 خواهد بودو قیمت آن 420 یورو اعلام شده است که تا حدودی برای یک گوشی رده بالا با 8 / 128 گیگابایت دور از انتظار خواهد بود.

نام و تاریخ رونمایی شیائومی Mi 8 تایید شد

نام و تاریخ رونمایی شیائومی Mi 8 تایید شدشیائومی همراه با اطلاعیه ویبو، برنامه ای را در شبکه اجتماعی چین راه اندازی کرده است، افرادی که یادداشت کوچکی در پایان پست های این وبلاگ بگذارند شانس برنده شدن یک گوشی جدید Mi 8 را خواهند داشت.



منبع : جی اس ام آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار