کد خبر: ۱۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 23
در جلسه‌ی اخیر استراتژی شرکت سونی، مدیرعامل بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی آقای جان کودرا (John Kodera) درباره‌ی به پایان رسیدن چرخه‌ی عمر کنسول پلی‌استیشن ۴ صحبت کردند. در این میان آقای مت پیسکاتلا (Mat Piscatella) تحلیلگر گروه آماری NPD نیز دیدگاه خود را درباره‌ی زمان عرضه‌ی پلی‌استیشن ۵ به اشتراک گذاشتند.
به گزارش آی تابناک : آقای پیسکاتلا پیش‌بینی کردند که پلی‌استیشن ۵ پائیز سال ۲۰۲۰ میلادی یا بعد از این تاریخ عرضه خواهد شد. ایشان اشاره کردند که این نمایانگر طول چرخه‌ی معمولی تغیر نسل کنسول‌ها است. همچنین ایشان انتظار دارند نسخه‌ی ارتقاء یافته‌ی کنسول‌ها (مانند ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن ۴ پرو) با سرعت بیشتری معرفی شوند :

پیش بینی من این است که پلی‌استیشن ۵ تا قبل از پائیز ۲۰۲۰ عرضه نخواهد شد که این به معنی این است که می‌توانیم حداقل از سه تعطیلات آینده با پلتفرم فعلی پلی‌استیشن لذت ببریم که البته این چرخه‌ی عادی طول عمر کنسول‌ها است؛ تنها به این خاطر که نسل بعدی معنایی برای وسعت و عمق محتوای آینده ندارد.

من انتظار دارم در آینده ارتقاء کنسول‌ها با سرعت بیشتری اتفاق بیافتد، چرخه‌های یک الی دو ساله به منظور بازتاب بهتر اتفاقاتی که در سایر خطوط فناوری می‌افتد جایگزین چرخه‌های چهار الی هفت ساله شوند. سود بیشتر با بسامد بیشتر.

چرخه‌ی فعلی سال ۲۰۱۳ آغاز شد که البته در حال حاضر در مراحل آخر آن قرار داریم. ما هفت بار یا بیشتر در این مرحله از چرخه‎ها قرار داشته‌ایم. پس این اتفاق [اشاره به حرف آقای کودرا درباره‌ی نزدیک شدن به پایان چرخه عمر پلی‌استیشن ۴] اصلا غافلگیر کننده نیست.

نظر شما در رابطه با پیش‌بینی‎های آقای پیسکاتلا چیست؟ با ما در میان بگذارید.



منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار