تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - 2018 May 22
آی گپ (iGap) 0.6.3 پیام‌رسان ایرانی است که با امکانات جدید و بسیار کاربردی برای اندروید، آیفون، ویندوز و لینوکس منتشر شده است.

به گزارش آی تابناک : آی‌گپ iGap، پیام‌رسان ایرانی، جزو یکی از پرسرعت‌ترین برنامه‌های پیام‌رسان در فروشگاه‌های نرم‌افزاری است که با استفاده از آن می توانید به صورت نامحدود بین دوستان خود پیام و هر نوع فایلی را ارسال کنید. آی گپ با قابلیت ها و امکاناتی که دارد در آینده ای نزدیک به رقیبی جدی برای پیام رسان های دیگر از جمله تلگرام، واتس‌اپ و ... تبدیل می‌شود. این پیام رسان دارای سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی است و از سیستم عامل‌های اندروید، آی او اس، لینوکس و ویندوز پشتیبانی می کند.

 دانلود iGap آی‌گپ؛

iGap دارای نسخه دسکتاپ و نسخه تحت وب است و می توانید از کامپیوتر و همچنین به طو همزمان از چند دستگاه برای ورود به حساب کاربری‌تان استفاده کنید. پیام‌ها در آی گپ با استفاده از رمزنگاری ترکیبی AES۲۵۶ متقارن و اس اس ال 2048 بیتی RSA رمزگذاری می‌شوند. بدین ترتیب پیام‌های ارسالی و دریافتی، چه در چت‌های خصوصی و چه در گروه‌ها یا کانال‌ها از امنیت بالایی برخوردار است و حریم شخصی کاربران حفظ می شود. علاوه بر آن بخشی با عنوان Active Sessions در این پیام رسان وجود دارد که در آن می‌توانید تمام دستگاه‌هایی که به اکانت شما متصل هستند، مشاهده کنید تا در صورت وجود موارد مشکوک، به‌سرعت دسترسی آن را به اکانت خود مسدود کنید.

دانلود iGap آی‌گپ؛

از دیگر قابلیت‌های آی گپ که این پیام رسان را از دیگر برنامه‌ها متمایز کرده است، تماس صوتی است. با این قابلیت می توانید به صورت کاملا رایگان و نامحدود در محیطی امن با دیگر دوستانتان که از این پیام رسان استفاده می کنند، تماس برقرار کنید.

برای دنبال کردن صفحه باشگاه خبرنگاران جوان در آی گپ کافی است آدرس yjcchannel@ را در این پیام رسان جست‌وجو یا بر روی آیکن‌ زیر کلیک کنید

باشگاه خبرنگاران جوان در پیام رسان‌های موبایلی

در ادامه می توانید نسخه موبایلی آی گپ برای اندروید و آی او اس و همچنین نسخه دسکتاپ این پیام رسان را دریافت کنید.

تصاویری از  محیط برنامه
 

دانلود iGap آی‌گپ؛  دانلود iGap آی‌گپ؛ دانلود iGap آی‌گپ؛

دانلود iGap آی‌گپ؛ دانلود iGap آی‌گپ؛ دانلود iGap آی‌گپ؛

 

 • دانلود و مشخصات فایل
دانلود پیام‌رسان iGap آی‌گپ 0.6.3؛ برای اندروید و آی‌اواس
   دانلود برای اندروید      دانلود برای آی او اس
حجم: 22.8 مگابايت
نسخه: 0.6.3
نوع فایل: apk برای آندروید
بارکد برای اندروید       
 



 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود برای ویندوز
حجم: 54 مگابايت
نسخه: 3.1.0
نوع فایل: zip برای ویندوز
 
 




منبع : باشگاه خبرنگاران 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار