کد خبر: ۱۶۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 21
ویژگی های جدیدی از جمله قابلیت تگ کردن به نسخه جدید دسکتاپ جیمیل اضافه شده است. این مطلب به نحوه کار کردن با این قابلیت اختصاص دارد.
به گزارش آی تابناک : نسخه دسکتاپ سرویس جیمیل به تازگی با رابط کاربری و ویژگی های جدیدی عرضه شده و بر اساس نظرسنجی ها، به مذاق کاربران خوش آمده و تغییرات جدید جنبه مثبتی را داشته است. قابلیت تگ کردن یکی از مواردی است که به نسخه جدید جیمیل اضافه شده و در این مطلب قصد داریم تا چگونگی استفاده از آن را با هم مرور کنیم.

کاربران با استفاده از قابلیت تگ کردن جیمیل می توانند نام افرادی را در متن ایمیل با استفاده از علامت @ بیاورند. زمانی که شما علامت @ را در متن ایمیل خود بیاورید، لیستی از مخاطبین به شما نمایش داده می شود که می توانید گزینه مورد نظر را از میان آنها انتخاب کنید. به این ترتیب نام افراد آورده شده در متن به صورت هایلایت شده نمایش داده می شود.

قابلیت تگ کردن علاوه بر استفاده راحت، در زمان نیز صرفه جویی به عمل می آورد، چرا که دیگر نیازی نیست تا به قسمت گیرنده مراجعه کرده و نام یا آدرس ایمیل شخص را وارد کنید. این قابلیت در حال حاضر روی نسخه آی او اس و اندروید جیمیل اضافه نشده و تنها در رابط کاربری نسخه وب اعمال شده است.

سرویس جیمیل اخیرا قابلیت های زیادی را به خود دیده که مبتنی بر هوش مصنوعی است. از جمله این امکانات جدید می توان به Nudge اشاره کرد. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد به ایمیل های خاص پس از گذشت زمان دلخواه مجددا دسترسی داشته باشد. به این ترتیب کاربر می تواند یک روز و زمان خاصی را مشخص کرده و در موعد مقرر، یک ایمیل دریافت شده از قبل را دوباره در قالب یک ایمیل جدید در صندوق ایمیل های دریافتی داشته باشد (جیمیل با قابلیت Nudges ایمیل های ضروری را به کاربران یادآوری می کند).

قابلیت تگ کردن به صورت پیش‌فرض در سرویس جیمیل فعال شده است، اما اگر نیازی به آن ندارید، می توانید با مراجعه به تنظیمات Gmail آن را غیر فعال کنید.




منبع : کلیک
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار