کد خبر: ۱۶۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 21
چندی پیش متوجه شدیم که سامسونگ قصد دارد تا دهم خرداد ماه، ۴ گوشی هوشمند از سری گلکسی J خود معرفی کند و شایعه شده بود که موبایل‌‌های مورد بحث از نمایشگر بی نهایت سامسونگ بهره خواهند برد.

به گزارش آی تابناک : پس از آن، انتشار رندرها و تصاویر زنده از موبایل‌های گلکسی J4 و J6، احتمال عرضه‌ی آنها را تقویت کرد. حال گزارش شده که احتمالاً اولین موبایل از ۴ تلفن هوشمند سری گلکسی J، گوشی گلکسی J4 خواهد بود و به قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

گلکسی J4

با اینکه این موبایل هنوز معرفی نشده اما یک خرده فروش اکراینی موبایل گلکسی J4 را در لیست فروش خود قرار داده و نرخی حدود ۱۸۵ دلار را برایش در نظر گرفته است. مشخصات لو رفته در این سایت نیز با جزئیاتی که پیش از این منتشر شده بود تفاوتی ندارد. البته باید در نظر داشت که این خرده فروش اکراینی نسخه دو سیم کارته این موبایل را می‌فروشد.

بر اساس مشخصات ذکر شده، گلکسی J4 از یک نمایشگر سوپر امولد ۵.۵ اینچی با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره خواهد برد. علاوه بر این در موبایل یاد شده، یک چیپست اگزینوس ۷۵۷۰ چهار هسته‌ای با فرکانس پردازش ۱۴ گیگاهرتز تعبیه شده است. ضمن اینکه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز در کنار آن قرار گرفته است.

گلکسی J4

بدنه پشتی دستگاه، از جنس پلاستیک بوده و چندان باکیفیت تر از آنچه که از یک دیوایس اقتصادی انتظار دارید به نظر نمی رسد. در بخش میانی این پنل، دوربینی با چیدمان عمودی جای گرفته که دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و فلاش LED را در خود جای می دهد. ضمن اینکه سنسور ۵ مگاپیکسلی دیگری نقش دوربین سلفی را ایفا می‌کند. موبایل گلکسی J4 از حسگر اثر انگشت بهره نمی‌برد اما یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در آن تعبیه شده و اندروید ۸.۰ اوریو به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است.

 

تماشا کنید: سامسونگ در آگهی جدید گلکسی‌اس 9، آیفون‌های قدیمی اپل را به سخره می‌گیرد

منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار