کد خبر: ۱۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 20
در نهایت سامسونگ سری جدید تلویزین های QLED خود، برای سال 2018 را معرفی کرد. این شرکت پس از به جا گذاشتن تلویزیون های OLED در گذشته، به سراغ تلویزیون های SUHD و سپس QLED رفت. این شرکت که برای دوازدهیمن سال متوالی به عنوان پرفروش ترین برند تلویزیون در جهان شناخته شده است، پرده از سری جدید تلویزیون های QLED برداشته است. تلویزیون های QLED جدید این شرکت در مدل های متنوع تر به نسبت سری 2017، با نام های Q9FN، Q8FN، Q8CN، Q7FN و Q7CN شناخته خواهند شد.

به گزارش آی تابناک : به جز سری Q9FN که از آرایه نورانی کامل (Full Array local Dimming) استفاده می کند، بیشتر مدل ها از فناوری نورانی Edge یا دیودهای لبه ای استفاده می نمایند. این محصولات از دقت 4K/UHD بهره برده و تکنولوژی آنها LCD بر پایه "نقاط کوانتومی" است. سامسونگ از نسخه جدید سیستم عامل تایزن (Tizen) در این گروه استفاده می کند و دسترسی به آمازون، HBO، Netflix و سایر سرویس های پخش آنلاین را به طور کامل در اختیار کاربران قرار می دهد.

در ایران نیز این مدل ها با شبکه پخش آنلاین AIO به کاربران ارائه می گردد که تا 1 سال اشتراک رایگان نیز به آنها هدیه داده می شود. همانطور که انتظار می رفت، سامسونگ استاندارد High Dynamic Range را در این مدل ها لحاظ کرده و استاندارد مورد نظر خود با نام HDR10+ را که جایگزین Dolby Vision کرده است، در پرچمداران QLED استفاده می کند. سامسونگ تنها تولید کننده تلویزیون های QLED در جهان است. منتظر ارائه QLED های جدید در بازار داخلی ایران باشید. این مدل ها به باکس اختصاصی One Connect مجهز هستند.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار