کد خبر: ۱۶۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 20
AppOptix ضمن اعلام افزایش ۶۰ درصدی ترافیک داده‌ در دستگاه‌های اندرویدی ، از سهم عمده گوشی‌های هوشمند سامسونگ در این رشد خبر داد.

به گزارش آی تابناک : طبق گزارش‌های AppOptix که به عنوان بخشی از تازه‌ترین اخبار مربوط به شبکه در ایالات متحده منتشر شده است، ترافیک سلولی در دستگاه‌های اندرویدی این  کشور، در سه ماهه اول سال جاری نسبت به زمان مشابه سال گذشته 60 درصد افزایش یافته است. این اطلاعات، که بر اساس بررسی 4000 گوشی اندرویدی به دست آمده است، رشد قابل توجهی را در تعداد مصرف کنندگان حال حاضر طرح‌های نامحدود اینترنتی نشان می‌دهد، مصرف کنندگانی که به دنبال بهترین استفاده از این ترافیک بوده و اصولا اولین انتخاب آن‌ها، رسانه‌هایی هستند که ویدئو‌های باکیفیت بالا ارائه می‌دهند. حتی در مقایسه با مصرف کنندگانی که در سه ماهه اول سال 2017 از طرح‌های نامحدود بهره ‌می‌بردند، آمار جمعیتی مشابه در سال جاری 37.1 درصد ترافیک بیشتری را استفاده کرده است، چه از طریق اینترنت تلفن همراه و چه از طریق Wi-Fi .

تمام ارائه دهندگان خدمات تلفن همراه در این کشور، زیرساخت‌های خود را در سه ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 2017 افزایش داده‌اند، با این حال مشتریان T-Mobile فعال ترین کاربران در ترافیک داده‌ای هستند و به‌طور میانگین 18.8 گیگابایت در هر ماه استفاده می‌کنند. میزان مصرف کاربرانT&AT ، با میانگین15.1 گیگابایت در هر ماه، در طول دوره بررسی شده تا حدودی محافظه کارانه به نظر می‌رسد. بر اساس گزارشی مشابه، حتی خارج از محدوده طرح‌های نامحدود، مصرف کنندگانی که از ترافیک محدود ماهانه بهره می‌برند نیز فعالیت‌های آنلاین روی تلفن‌‌های همراهشان را نسبت به سال قبل 13 درصد افزایش داده‌اند. طی این بررسی‌ها AppOptix متوجه شد که صاحبان گوشی‌های هوشمند سامسونگ بیشترین میانگین مصرف داده‌ای را دارند و بالاترین سطح استفاده نیز متعلق به دارندگان مدل‌های Galaxy S8، Galaxy S7، Galaxy Note 5 و Galaxy Note 8 است .S5 Galaxy و Galaxy S6 نیز در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

انتظار می‌رود با ظهور فناوری 5G سرعت رشد این ترافیک سلولی باز هم بیشتر شود و فرصت‌ بیشتری را برای آن دسته از اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند که نیازمند ترافیک داده بالا هستند، خصوصا اپلیکیشن‌های فعال در موضوعات اجتماعی و سرگرمی، فراهم کند. شرکت تبلیغاتی Mobile Posseاخیرا از «انقلاب گوشی هوشمند‌تر» صحبت به میان آورده است، هدف این جنبش بهره‌برداری از آخرین فن‌آوری‌ها‌ به منظور رفع نیاز مصرف کنندگان به محتوای با کیفیت است، مصرف‌کنندگانی که روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. در حال حاضر ایالات متحده در حال برنامه‌ریزی برای پیاده‌سازی 5Gدر مقیاس وسیع است و این روند از سال آینده شروع خواهد شد.





منبع : ANDROIDHEADLINES 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار