کد خبر: ۱۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 20
هر هفته عناوین خوبی برای ایکس باکس وان منتشر می‌شود اما بیشتر صاحبان این کنسول به دلیل تبلیغات نامناسب آن‌ها را از دست می‌دهند. Xbox Wire آن‌ها را به شما نشان می‌دهد اما پیشنهادات خوبی را در اختیار کاربران نمی‌گذارد و علاوه بر آن لیستشان هم معمولا ناقص است.

به گزارش آی تابناک : تیم کافه ایکس باکس وینفون هر هفته شما را از این عناوین برتر با خبر می‌کند. در ادامه عناوینی که از بیستم تا بیست و ششم مِی عرضه می‌شوند را برای شما آورده‌ایم، پس با ما همراه باشید.

State of Decay 2

آن دسته از افرادی که نسخه Ultimate Edition بازی State of Decay 2 را پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند چهار روز قبل از عرضه کامل آن، بازی را دانلود نمایند. ولی در هر صورت هفته آینده این بازی برای همگان منتشر خواهد شد. نه تنها نسخه استاندارد بازی در بیست و دوم مِی عرضه می‌شود بلکه در همان روز بازی به سرویس ایکس باکس گیم‌پَس نیز می‌پیوندد. State of Decay 2 گیمرها را به آخرالزمان زامبی‌ها می‌برد و شما باید با جمع‌آوری لوازم و آیتم های مورد نیاز خود، پایگاهی برای حمایت از گروه خود بسازید.

Dark Souls: Remastered

Dark Souls بی‌نظیر که به سختی بیش از حد معروف است، دوباره ما را درگیر خود خواهد کرد. اما این بار کیفیت آن بهبود پیدا کرده و با 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. Dark Souls: Remastered علاوه بر خود بازی شامل Artorias of the Abyss DLC نیز می‌باشد. این بازی به زودی زود برای ایکس باکس وان ایکس نیز تقویت خواهد شد.

Bloodstained: Curse of the Moon

با وجود این که آقای Koji Igarashi، بازی ساز معروف ژاپنی، درگیر ساختن Bloodstained: Ritual of the Night بود، اما هفته پیش در مصاحبه‌ای با رونمایی از یک بازی جدید دیگر که به تازگی منتشر خواهد شد، همه را شگفت زده کرد. Bloodstained: Curse of the Moon یک بازی دو بعدی است که در آن گیمرها به عنوان یک قاتل وحشتناک در قصر سیاه به جست و جو می‌پردازند.

Gorogoa

ممکن است تا حالا نام Gorogoa را نشنیده باشید، اما هنگامی که این بازی سال گذشته برای کامپیوتر های شخصی عرضه شد، بسیار مورد ستایش قرار گرفت. Gorogoa با طرح های زیبایی که با دست کشیده شده‌اند، از بازیکنان می‌خواهد تا با دقت پازل های موجود را حل کنند.

I Hate Running Backwards

I Hate Running Backwards یک بازی بزن بکش بی‌پایان است. بعد از این که زنجیره فضا و زمان در هم‌ می‌آمیزد، بازیکنان باید با امواجی از دشمنان در محیط های مختلف و در زمان های متفاوت مبارزه کنند. در این بازی انواع مختلی از سلاح‌ها و توانایی‌ها در اختیار شما قرار دارد.

در ادامه عناوین Disco Dodgeball Remix و Dungeon Rushers: Crawler RPG و oOo: Ascension و Sudden Strike 4: European Battlefields Edition و Super Hyperactive Ninja نیز هفته آینده به ایکس باکس وان می‌آیند.

دیدگاه و نظرات خود را درباره پنج بازی برتر هفته آینده با ما درمیان بگذارید.




منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار