کد خبر: ۱۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 19
سرپرست بخش هوش مصنوعی در تیم تحقیقات سامسونگ، به‌تازگی اعلام کرده است که فبلت پرچمدار جدید این شرکت در نیمه دوم سال 2018 از دستیار صوتی Bixby 2.0 استفاده خواهد کرد.

به گزارش آی تابناک : سامسونگ از دستیار صوتی بیکسبی 2.0 به صورت رسمی رونمایی کرده است و آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، شرکت کره‌ای برای عرضه گوشی‌های پرچمدار آینده خود با نسخه جدید Bixby آماده می‌شود. 

DJ Kooh، رئیس موبایل سامسونگ نزدیک به سه ماه پیش اعلام کرده بود که گلکسی نوت 9 احتمالاً اولین گوشی این شرکت خواهد بود که از نسخه جدید دستیار صوتی بیکسبی بهره می‌گیرد؛ این موضوع به‌تازگی توسط سرپرست بخش هوش مصنوعی در تیم تحقیقات سامسونگ تأیید شده است. 

در کنفرانس خبری که سامسونگ برای هوش مصنوعی و آینده این ویژگی برگزار کرده بود، Gray.G Lee، سرپرست هوش مصنوعی در سامسونگ اعلام کرده است که دستیار صوتی Bixby 2.0 به همراه پرچمدار جدید این شرکت در نیمه دوم سال جاری میلادی به نمایش گذاشته خواهد شد.

سامسونگ ادعا می‌کند که چشم‌انداز این شرکت برای توسعه فناوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی، کاربر محور بودن آن و امکان یادگیری مداوم است؛ ضمن اینکه هوش مصنوعی همواره باید قابل استفاده و مفید باشد و ایمن بودن از مهم‌ترین مزیت‌های این ویژگی محسوب می‌شود که توجه به آن، ضروری است. سامسونگ به منظور عملکرد پلت‌فرم‌ها و فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی که توسعه داده است یا در آینده نزدیک معرفی خواهد کرد، مرکزهای مخصوصی را در نقاط مختلف جهان ایجاد می‌کند. Gray.G Lee، سرپرست هوش مصنوعی در سامسونگ مدعی شده است که بیکسبی 2.0، عملکرد سریع‌تری در پاسخ به دستورات کاربران خواهد داشت؛ ضمن اینکه مدتی پیش اعلام شده بود که نسخه جدید بیکسبی می‌تواند عملکرد طبیع‌تری در پاسخ به دستورات کاربران داشته باشد. Bixby 2.0 بدون نیاز به تکرار مجدد جمله Hi, Bixby قابل استفاده خواهد بود و دستورات شما را اجرا می‌کند.

با اینکه به صورت مشخص توسط سرپرست هوش مصنوعی در سامسونگ اعلام نشده است که Galaxy Note 9 با دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه خواهد شد؛ باید اشاره کرد که شرکت کره‌ای از این محصول به عنوان پرچمدار جدید خود در نیمه دوم سال 2018 رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود جانشین Galaxy Note 8 در رویداد Unpacked در اواخر ماه جولای یا اوایل اوت توسط سامسونگ معرفی خواهد شد. 

براساس شنیده‌ها، پرچمدار آینده سامسونگ فاقد حسگر اثرانگشت درون نمایشگر خواهد بود؛ ظاهراً این مدل مانند نسل قبل از یک سنسور اثرانگشت معمولی استفاده خواهد کرد. ضمن اینکه شنیده می‌شود Galaxy Note 9 طراحی مانند Note 8 خواهد داشت؛ به همین جهت، خبری از حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر یا ایجاد یک بریدگی در پنل جلوی گوشی نیست. گفته می‌شود پرچمدار آینده سامسونگ در دو نسخه مجهز به پردازنده اگزینوس 9810 و اسنپدراگون 845 کوالکام عرضه خواهد شد؛ مدل مجهز به پردازنده ساخت کوالکام، اخیراً در آزمون گیک‌بنچ با شش گیگابایت رم فاش شده بود. هنوز مشخص نیست Galaxy Note 9 تا چه اندازه در زمینه عکاسی نسبت به Galaxy S9 بهبود یافته است؛ با این‌حال، انتظار داریم بخشی از قابلیت‌های Galaxy S9 Plus به جدیدترین عضو از سری Galaxy Note v راه پیدا نماید که از جمله آن‌ها می‌توان به استیکرهای واقعیت افزوده (AR Stickers) اشاره نمود که با استفاده از دوربین سلفی، استیکری را متناسب با چهره شما طراحی می‌کند.




منبع : SAMMOBILE
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار