کد خبر: ۱۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 19
به تازگی کمپانی بازی سازی یوبیسافت، گزارشی از دستاورد های سال 2017 و 2018 خود همراه با تعداد کاربران چندین سری محبوب این شرکت منتشر نموده که در ادامه با یکدیگر به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

به گزارش آی تابناک : مجموع فروش سالانه رقمی حدود 1731.9€ یورو، به عبارتی 1.73€ بیلیون یورو بوده که فراتر از حد انتظار ظاهر شده و به مقدار 18.6% نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. بخش اعظمی از این موفقیت را فرنچایز پرچمدار یوبیسافت تحقق بخشیده است.

Assassin’s Creed Origins در سه ماهه چهارم سال مالی یوبیسافت رکوردشکنی کرده و Far Cry 5 با فروش 310$ میلیون دلار در هفته اول عرضه به مقام دومین فروش بزرگ کمپانی دست یافته است. سری Tom Clancy یوبیسافت با استقبال بی‌نظیر گیمرها مواجه شده است. در این میان Rainbow Six Siege با 30 میلیون کاربر، Division با دستیابی به بیست میلیون و Ghost Recon با بیش از 10 میلیون به ترتیب رکورد دارند.

در آینده نیز، یوبیسافت قصد دارد تا سه بازی بزرگ بعدی خود را از حالا تا مارس 2019 تکمیل کند که این سه بازی عبارتند از The Crew 2 و The Division 2 و سومین عنوان که هنوز معرفی نشده است. در ضمن تاریخ عرضه Skull & Bones به سال 2020-2019 تغییر پیدا کرد.

مدیرعامل یوبیسافت آقای Yves Guillemot اظهار داشته که کمپانی در حال سرمایه‌گذاری در بستر خدمات آنلاین خود نیز هست. او در این باره گفته:

در طولانی مدت، شکل جدیدی از بازی‌ها به طور بخصوص در حالت استریم، باعث می‌شود تا مخاطبان گسترده‌تری به برند ما دسترسی پیدا کنند. در نتیجه ما به سرمایه‌گذاری در بستر خدمات آنلاین خود رو آورده‌ایم. که در حال حاضر 88 میلیون کاربر انحصاری برای ما ایجاد کرده است. در همین راستا هوش مصنوعی را نیز تقویت می‌کنیم تا تجربه بهتری برای گیمرهایمان ایجاد کنیم.




منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار