کد خبر: ۱۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 18
اخیرا توشیبا به معرفی و رونمایی از یک عینک هوشمند با قابلیت واقعیت افزوده پرداخته است و این محصول را قیمت گذاری کرده است. محصول مورد نظر با نام DynaEdge AR Smart Glasses به قیمت 1.899.99 دلار عرضه شده است. این گجت از قابلیت هوش مصنوعی برخودار است و نخستین گجت کاملا پوشیدنی (عینک) واقعیت افزوده، با سیستم عامل Windows 10 Pro نیز کاملا سازگار است. نکته ی جالب همین است که علاوه بر هوش مصنوعی شاهد قابلیت واقعیت افزوده نیز در این عینک خواهیم بود.

به گزارش آی تابناک : این عینک ترکیبی از یک مینی کامپیوتر dynaEdge DE-100، صفحه نمایش dynaEdge AR100، فریم ظریف، درگاه USB-C و یک جای عینک است. برای مشتریان و یا توسعه دهندگانی که قصد دارند نرم افزارهایی را برای این عینک طراحی کنند، امکان استفاده از کیت توسعه دهنده در دو نسخه ی ساده و نسخه ای پیشرفته تر برای ارائه ی انواع خدمات برای برنامه های کاربردی صنعتی وجود خواهد داشت. هر یک از کیت ها خدمات و سرویس هایی را ارائه می کنند که برای توسعه دهندگان بسیار کاربردی خواهد بود.

توشیبا راه حل های هوشمند عینک dynaEdge AR را برای پاسخگویی به خواسته های شرکت های سازمانی ارائه کرده است. پردازنده داخلی Intel Core M، پردازشگر گرافیکی Intel HD و ماژول ارتباط بدون سیم Intel Dual Band Wireless-AC 8260 802.11ac از جمله سخت افزارهای اصلی این محصول هستند. این فناوری ها به شرکت ها اجازه می دهد تا زیرساخت های موجود خود را به این گجت متصل کنند. کارل پینتو معاون این شرکت اعلام کرده است که بالاخره پس از ماه ها سختی، تاثیر خوبی در برخی کسب و کارها خواهیم داشت و به بهبود عملکرد و ارائه ی قابلیت های قدرتمند خواهیم پرداخت. این اولین باری است که عینکی هوشمند با چنین قابلیت هایی در اختیار کاربران قرار می گیرد و امکانات منحصر به فردی را ارائه می کند.

Vision DE Suite، نرم افزار انحصاری این شرکت، برای تحقق بخشیدن و دست یافتن به امکانات مختلف ارائه شده است. از طریق این نرم افزار شاهد ارتباطات، نمایش فایل ها و ابزارها خواهیم بود و همچنین می توان به ضبط و مکالمات ویدیویی زنده پرداخت. امکان عکس برداری، ذخیره و بازیابی اطلاعات، دسترسی به نمودارها، دریافت پیام های متنی و برقراری ارتباط از طریق اسکایپ نیز در این برنامه وجود دارد. این محصول هم اکنون در بازار در دسترس است و نظر بسیاری از سازمان ها را به خود جلب خواهد کرد.




منبع : سخت افزار 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار