کد خبر: ۱۶۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 18
برای چند ساعت در نیمه شب صاحبان محصولات نست نتوانستند از طریق اپلیکیشن نست و یا مرورگر وب به دستگاه‌های خود دسترسی داشته باشند.

به گزارش آی تابناک : دستگاه‌های دیگر مثل Nest Secure و قفل‌های هوشمند x Yale نیز به درستی عمل نمی‌کردند. این مشکل که هنوز هیچ توضیحی برای آن داده نشده همه‌ی خط تولید محصولات نست، از جمله ترموستات‌ها، دوربین‌ها، قفل‌ها، زنگ‌های در و زنگ هشدار را تحت تاثیر قرار داد. البته این دستگاه‌ها اکثراً قابل استفاده بودند و تنها با کنترل از راه دور کار نمی‌کردند و باید مانند دستگاه‌های قدیمی از آن‌ها استفاده می‌شد. 
در حالی که مشکل خیلی بزرگی پیش نیامد، این اتفاق هشداری بود که بدانیم زندگی با دستگاه‌های متصل به کامپیوتر در صورتی که کل اکوسیستم از کار بیوفد با چه مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد. 
در ساعت 12:30 نیمه شب شرکت نصب اعلام کرد که در حال رفع مشکل است و در ساعت 2:21 صبح در توییتی این شرکت اعلام کرد که مشکل به طور کامل حل شده است اما هیچ توضیحی درمورد این که چرا چنین اتفاقی افتاده نداده‌اند. 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف همراهی کنید:

کانال تلگرام با آیدی faceitmag@

توییتر با آیدی faceit_ir@

اینستاگرام با آیدی faceit_mag@

کانال سروش با آیدی faceit_mag@

 



منبع : ورج 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار