کد خبر: ۱۶۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 17
مایکروسافت امروز اعلام کرد که قابلیت‌های جدیدی را به نسخه دسکتاپی موتور جست‌وجوی بینگ اضافه کرده است که می‌تواند هر کاربری را به استفاده از این موتور جست‌وجوی قدرتمند مجاب کند.

به گزارش آی تابناک : اول اینکه مایکروسافت قابلیت جست‌وجوی هوشمند را که در سال گذشته برای این موتور جست‌وجو معرفی کرده بود را تاحدودی گسترش داده است. این قابلیت باعث می‌شود تا شما وقتی سوالی را می‌پرسید، پاسخ‌هایی از چندین وب‌سایت مختلف برای شما نمایش داده شود، همچنین تلاش شده تا این پاسخ‌ها به‌ترتیب اولویت برای شما نشان داده شود. مایکروسافت فعلا این قابلیت را در کشورهای انگستان و آمریکا گسترش داده است.

دومین موضوع مورد توجه، اضافه شدن بخش هتل‌ها به این موتور جست‌وجو است. زمانی که شما با استفاده از موتور جست‌وجوی بینگ به جست‌وجو در مورد هتل‌ها بپردازید، بینگ لیستی از هتل‌های آن منطقه با توجه به فاصله‌ای که با شما دارند را برایتان نمایش می‌دهد که با کلیک روی نام هر هتل صفحه کاملی از اطلاعات آن مکان از جمله قیمت، رتبه آن هتل در مقایسه با هتل‌های دیگر و امکان رزرو اتاق در زمان‌های مشخص شده را به شما نشان می‌دهد. این قابلیت تقریبا شبیه آن چیزی است که قبلا در بعضی از سایت‌ها نظیر Expedia و TripAdvisor نیز شاهد بودیم. این قابلیت نیز فعلا در دو کشور ایالات متحده آمریکا و انگستان قابل دسترسی است.

سومین قابلیتی که مایکروسافت تلاش کرده تا در موتور جست‌وجوی بینگ بهبود دهد، بخش پیش‌بینی و اعلام وضعیت آب‌وهوای آن است. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید با مشاهده نقشه شهر‌ها رادارهای آب‌وهوایی مورد نظر خود را به‌طور زنده رصد کنید و آن‌ها را نشانه گذاری کنید تا در دفعات بعدی راحت‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه‌براین بینگ اطلاعاتی بیشتری نظیر پیش‌بینی آب‌وهوا، میانگین دما و احتمال بارش باران و یا حتی برف در شهر‌های اطراف شما را نیز دراختیارتان قرار می‌دهد.

امیدواریم که این قابلیت‌های جدید موتور جست‌جوی قدرتمند و محبوب مایکروسافت به‌زودی برای تمام نقاط جهان در دسترس کاربران قرار بگیرد.




منبع : MSPU
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار