کد خبر: ۱۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 16
در کنار روشنایی تطبیق‌پذیر صفحه نمایش و تنظیمات صدا که از همیشه انعطاف‌پذیرتر شده‌اند، اندروید P گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی تجربه از سیستم عامل را به کاربران ارائه می‌کند. در یکی از جدیدترین تغییراتی که تا امروز کشف شده، کاربران دریافته‌اند که جدیدترین نسخه اندروید می‌تواند اعمال بعضی تنظیمات را بسته به تاریخ یا موقعیت جغرافیایی به شما پیشنهاد کند.

به گزارش آی تابناک : در بررسی‌های به عمل آمده روی پیش نمایش دوم اندروید P برای توسعه‌دهندگان، اعضای وبسایت XDA-Developers از وجود اپلیکیشنی تحت عنوان settings suggestions خبر داده‌اند که ظاهرا برای شخصی‌سازی تنظیمات اندروید کاربرد دارد.

به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن بومی، رفتار کاربر در موقعیت‌های مختلف را تحت نظر گرفته و بسته به شرایط می‌تواند اعمال یک سری تنظیمات را به او پیشنهاد بدهد. به عنوان مثال، وقتی وارد مکان خاصی می‌شوید به شما پیشنهاد می‌کند که گوشی خود را در حالت بی‌صدا بگذارید. اندروید P این پیشنهادات را بر اساس یادگیری ماشینی و تحت نظر گرفتن عادات شما در طول زمان ارائه می‌کند.

این قابلیت می‌تواند در مواقعی بسیار کاربردی باشد. به عنوان مثال، وقتی پشت فرمان خودرو می‌نشینید اندروید P می‌تواند به طور خودکار بلوتوث دیوایس را روشن کرده و به ضبط خودرو متصل شود تا بتوانید از گوش دادن به موسیقی حین رانندگی لذت ببرید. البته به نظر می‌رسد که settings suggestions به طور پیش فرض در اندروید P فعال نیست و باید از طریق تنظیمات سیستم عامل به فعالسازی آن اقدام نمایید.

اما در هر صورت، نمی‌توان کتمان کرد که این خصوصیت می‌تواند برای کاربران سیستم عامل اندروید مزایای فراوانی داشته باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که عملکرد آن در نسخه نهایی اندروید P به چه صورت خواهد بود.




منبع : ANDROIDAUTHORITY 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار