کد خبر: ۱۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - 2018 May 16
دستگاه‌های قابل انعطاف که دارای صفحه‌نمایش دوگانه هستند می‌توانند نقش مهمی از تولیدات آینده شرکت‌ها را به‌خود اختصاص دهند و فقط مایکروسافت نیست که درحال تلاش برای توسعه این تکنولوژی است، بلکه بسیاری از غول‌های این صنعت نیز تمام توان خود را برای تولید محصولاتی با صفحه‌نمایش دوگانه به‌کارگرفته‌اند.

به گزارش آی تابناک : در این بین، مایکروسافت دست به‌کاری عجیب زده است. پتنت‌های جدید این شرکت نشان از طراحی محصولاتی با سه صفحه‌نمایش است. آن‌طور که در این طرح‌ها مشخص است صفحه‌نمایش سوم این دستگاه بر لولای مرکزی دستگاه قرار گرفته است به‌طوری که کاربر احساس راحتی در هنگام کار با دستگاه داشته باشد. همان طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید صفحه‌نمایش سوم با اعدادی که در انتهایشان عدد 06 وجود دارد نشان داده شده است و روی لولایی که در انتهایش عدد 08 وجود دارد سوار شده است.

این پتنت‌های جدید نشان می‌دهد که مایکروسافت یک لولا در وسط دستگاه قرار داده است تا صفحه‌نمایش روی آن سوار شود و این مستلزم این است که بدانید چگونه باید با لولاهای دستگاه کار کنید تا بتوانید از آن به‌خوبی استفاده کنید؛ سپس با توجه به موقعیت لولا دستگاه دستگاه، صفحه‌نمایش سوم اطلاعات مرتبط با دو صفحه‌نمایش دیگر را به شما نشان خواهد داد.

این پتنت‌ها  به‌خوبی نشان می‌دهند که صفحه‌نمایش‌ها چطور روی لولا مرکزی دستگاه سوار شده‌اند و همچنین نحوه استفاده از دستگاه نشان داده شده است.

درنهایت باید بدانید این پتنت‌ها ممکن است فقط در حد یک الگو اولیه باشند و نباید به این زودی‌ها ممکن ساخته شدن همچین دستگاه‌هایی باشیم.




منبع : NEOWIN 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار